NRK2 Hurtigruten

Her diskuterer vi supporterrelaterte temaer.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Hårek Johansen
Ballgutt

NRK2 Hurtigruten

Legg inn av Hårek Johansen » 19 jun 2011, 08:27

Hei,
Jeg trenger en TIFO til moloen i forbindelse med NRK2 sendingen fra Hurtigruten seilas inn til Tromsø by. Jeg bor på sørøya v/prix og trenger en stor lang tifo som Isberget vil vise til Norge.

Garanterert at dette blir å vises.

Ta kontakt på tlf og ring meg. Styreleder Alf E &Lars i isbergetredaksjonen har mitt tlf.
Mhv Hårek
Alltid tro på seier, alltid!

Brukeravatar
michael collins
Ekspert

Re: NRK2 Hurtigruten

Legg inn av michael collins » 19 jun 2011, 10:25

Var det ikke en idé at Isberget stilte med flagg og tifoer på en godt synlig plass, for eksempel på sørjetéen? Hurtigruta kommer til byen i morgen ca 14.30. Det skal ihvertfall flagges med TIL-flagg fra vår veranda på Strandkanten!
Offense wins games, defense wins titles.

Heinz
2. laget

Legg inn av Heinz » 20 jun 2011, 04:23

Jo mer jo bedre, kjør på med det som finnes av flagg og TIFO!
you like this

Brukeravatar
John Barnes
Bummen
Sted: Tromsø

Legg inn av John Barnes » 20 jun 2011, 06:00

Nå er vel problemet det at sentrale folk i tifo-gruppa er i trondheim og drar ikke derfra før mandag, i bil. Styrelederen er borte, selv har jeg jobb, i likhet med mange andre på dagtid...Men mange i Tromsø (og på Finnsnes) har vel TIL/Isberget-skjerf og andre effekter, så det er jo bare for de som gidder å stille opp dersom de har sjansen.

Ellers så er det meldt litt regn i dag, og i hele uka forøvrig også, så da var vel sommeren over her i byen :gloomy: :wink: Men med regn så kommer nok færre til å møte opp.

Er jo morsomt med denne hurtigruten minutt for minutt, mye galskap og morsomt å se rundt på kaiene og rundt anløpsstedene.

Brukeravatar
gobo
Førsteelleveren
Sted: Tromsø, Mortensnes
Kontakt:

Legg inn av gobo » 20 jun 2011, 23:09

Beklager at jeg ikke har sett denne før nå. Er ikke så aktiv her inne som jeg engang var...
Som JB sier, så er stort sett hele Tifo på tur, og de få som er igjen har ikke hatt anledning til å gjøre noe. Dermed ble det heller ingenting. :(
Synd, men av og til har man ikke tid rett og slett. Vi hadde nok sendt et stort TIL-flagg ned på kaia hadde det ikke vært for at de var med til Trondheim de også.
Sá er einn staðr þar er kallaðr er Álfheimr. Þar byggir fólk þat er Ljósálfar heita, en Døkkálfar búa niðri í jörðu, ok eru þeir ólíkir sýnum ok miklu ólíkari reyndum. Ljósálfar eru fegri en sól sýnum, en Døkkálfar eru svartari biki.

Svar