Ny fanzine!

Her diskuterer vi supporterrelaterte temaer.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
President Lars G
Bummen
Sted: Tromsø
Kontakt:

Ny fanzine!

Legg inn av President Lars G » 03 nov 2009, 04:19

Før jul får alle medlemmene i Isberget tilsendt årets siste Fanzine - Isflaket. Den sendes ut gratis i posten sammen med giro for medlemskontingent i Isberget for 2010. Den kan nok også bestilles som elektronisk pdf-utgave, samt at vi kanskje slenger noen innom smud.

Men det er absolutt ønskelig med saker til fanzina skrevet av dere der ute!
Nå som sesongen er over må det da vel være mye man kan skrive om? Om noen har noe, langt eller kort, send det inn på PM til meg her på forumet - eller på en epost til isflaket("ætt")isberget.no
Om noen vil være anonym så er ikke det noe problem, lag da ett kallenavn, og innlegget publiseres. Eller nicket her på forumet kan brukes.
Alt kommer på trykk (ikke trusler selvsagt :wink: ). :D
Sist redigert av President Lars G den 04 jan 2010, 06:30, redigert 1 gang totalt.
En landsdel - En by - Ett lag
----------Tromsø IL----------
***Nord-Norges stolthet***

Brukeravatar
President Lars G
Bummen
Kontakt:

Re: Ny fanzine - send inn bidrag!

Legg inn av President Lars G » 04 jan 2010, 06:29

Er det noen som har bilder av Isberget fra følgende steder på stadion:

* Store stå, fra tiden da dagens til.no-tribune var ståtribune uten tak
* Bautastribunen (Ståtribunen bak mål)
* Den ståtribunen der vi stod i 2006, på andre siden av banen

Skulle gjerne hatt ett bilde av Isberget fra disse tribunene for bruk i en fanzinesak om plassering på stadion. Har flere bilder av isberget på felt L og ett fra D, men trenger fra de tre andre stedene på stadion. Så kanskje noen kan sende inn enten på mail til isflaket(ætt)isberget.no eller legge ut link her til slike bilder.
En landsdel - En by - Ett lag
----------Tromsø IL----------
***Nord-Norges stolthet***

El nino
Juniorspiller

Re: Ny fanzine - Trenger Isberget-bilder!!

Legg inn av El nino » 08 mar 2010, 14:10

Har bilde til dæ æ :D
Bodø/Glimt e et Soperlag Vi e de beste så slutt å klag,hate Bodø/Glimt til æ dør.Blø for drakta, dø for drakta! HEIA TIL

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 08 mar 2010, 23:45

Send i vei! :wink:

Brukeravatar
aragorn
Kamptroppen

Legg inn av aragorn » 09 mar 2010, 00:32

Det enkleste må vel være å spørre Nordlys eller Tromsø om de har bilder som dere kan bruke. Regner med det er att og annet i fotoarkivene der som er brukande...

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 09 mar 2010, 00:42

Det har de nok sikkert ja. Så lenge vi kan bruke det gratis så :wink: Kan selvsagt høre om det ikke dukker opp noe annet.

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 22 jun 2010, 06:22

Kan moderator endre trådens navn til "Ny fanzine" ? Jeg kan jo som kjent ikke selv endre denne lengre ;)

Forøvrig gjør jeg ett nytt forsøk på å prøve å få inn noen bidrag til en ny fanzine. Så lenge det dreier seg om fotball er det av interesse, og fortrinnsvis om TIL eller Isberget, eller om noe annet som kan være av supporterinteresse ;)

isflaket ætt isberget dått no

eller send en pm.

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Re: Ny fanzine!

Legg inn av John Barnes » 22 jun 2010, 06:38

Jøss, når kom funksjonen "flytt til toppen" her på forumet? :P Har ihvertfall aldri sett den "knappen" før (forrige innlegget ble plutselig flyttet til topps, med dags dato)

Men....Ny fanzine eller ikke ny fanzine?
Responsen på tidligere spørsmål om å komme med bidrag har vært og er fryktelig dårlig. Ett eneste bidrag kom inn etter at det ble spurt etter bidrag via sberget.no. Å spørre etter bidrag her på forumet har gitt null respons, bortsett fra ett par tips om hva som bør taes med. Ja, også er det vel ett par stk som har sagt at de skal lage noe, men siden ingenting har dukket opp etter at flere måneder er gått, så kan jeg vel nesten avskrive de to...

Det mangler ca 3 sider og litt finpuss før noe kan sendes i trykken.

Så kan det vel bli laget en sesongavslutnings-fanzine i tillegg slik det har blitt gjort de to siste årene, det skal jeg nok klare, men så orker jeg ikke mere. Når man er nødt til å mase og kjase og mase og kjase enda mer for å få inn nok stoff så er vel det ett signal om at produktet ikke er etterspurt nok, og da kan man like godt rulle inn for godt. Å lage alt alene er for kjedelig.
Men denne utgaven (og trolig en sesongavslutnings-blekke) blir noe av, omså fylles tomrommene med gratisreklamer :P

Skuff
Juniorspiller

Legg inn av Skuff » 24 jun 2010, 01:52

Hva med å kjøre opp prisen litt så gir Isberget ut et halvårskort gratis random ut til en av kjøperene. Da kan de pengene "øremerkes" utvikling av fanzina, slik at du kan gjøre de tiltak som trengs for å gjøre det mer "spennende" å delta rundt produksjonen.

Evt spørre etter noe mer midler? :P

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 12 aug 2010, 23:18

Vi satser på å ha ny fanzine klar til kampen mot Brann i september, noen få dager før TIL fyller 90 år. Det mangler fortsatt litt for å ha en full fanzine, så send inn bidrag til lars att isberget punktum no eller på PM :D Det er fortsatt plass og det er stoff som godt kan vike plass dersom noe annet og bedre kommer inn.
Regner uansett med nå at vi får den klar i løpet av noen uker nå.

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 09 sep 2010, 23:46

At ting tar tid i Isberget kommer antagelig ikke som noen overraskelse. "Isflaket" blir ikke trykket før kampen mot Brann. Når den trykkes aner jeg egentlig ikke, men får håpe at vi klarer å få den ferdig til hjemmekampen mot Viking 26. september.
Planene om å sende en bunke til Isberget Sør før bussturen til Sandefjord gikk dermed også i dass.

Det er vel ikke så mange som bryr seg om fanzina, men nå er det ihvertfall informert om det :P

Men den er ferdig, venter kun på å hives til trykk. Som elektronisk pdf-fil er den ferdig og kan dermed egentlig sendes ut på e-post, men planen var nå å få den gitt ut på papir først, og ikke omvendt...

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 24 sep 2010, 21:38

Juhu weeeeee, fanzina er kommet fra trykking og skal etter planen selges på søndag, hvis noen gidder å selge den :P

AnteførrT.I.L.
Kamptroppen
Sted: Bergen

Legg inn av AnteførrT.I.L. » 25 sep 2010, 00:00

Mulighet for å sende et eksemplar til meg her i regnbyen :-) ?
Selvsagt Isberget medlem :)

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 25 sep 2010, 00:06

Tjaaaaa......skal vi gidde å være så rause? :mrgreen:

Om du dekker portoutgifter og fanzine med en 20-kroning så kan det vel fikses ;)

Den blir snart tilgjengelig også som elektronisk pdf-versjon, men du vil kanskje ha den på papir (der er den selvsagt best :D).

AnteførrT.I.L.
Kamptroppen

Legg inn av AnteførrT.I.L. » 25 sep 2010, 00:37

Fine greier, skal selvsagt betale for gildet :) Har lest igjennom endel du har skrevet i kveld, mye gøyal lesning. Du er flink :)

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 25 sep 2010, 00:41

Du får sende meg adresse pr PM, så kan jeg vel klare å få sendt avgårde ei blekke til uka. :P

AnteførrT.I.L.
Kamptroppen

Legg inn av AnteførrT.I.L. » 25 sep 2010, 01:29

Fikk du PM,en ? Står at den er sendt en plass og utboks en plass..Så vet ikke helt jeg om den er sendt. Dumme meg :)

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 25 sep 2010, 01:43

AnteførrT.I.L. skrev: Dumme meg :)
:lol:

Joda, PM`en kom den. Det er vel slik at PM`er ligger i en slags utboks inntil mottager åpner den :P

AnteførrT.I.L.
Kamptroppen

Legg inn av AnteførrT.I.L. » 25 sep 2010, 03:16

Det er godt at noen er oppdatert :)

AnteførrT.I.L.
Kamptroppen

Legg inn av AnteførrT.I.L. » 30 sep 2010, 22:29

John Barnes skrev:Du får sende meg adresse pr PM, så kan jeg vel klare å få sendt avgårde ei blekke til uka. :P
Takk for rask respons fra deg, bladet kom så det er bare velstand ;)

Svar