Ny møteplass

Her diskuterer vi supporterrelaterte temaer.

Moderator: Moderatorer

El nino
Juniorspiller
Sted: Tromsø

Re: Ny møteplass

Legg inn av El nino » 21 apr 2010, 21:31

Det skjønner jo jeg å da at Isberget ikke rår over tids frister:).Men da burde man ikke sette/gir en dato eller si på ubestemt tid eller vi vet ikke.Men uansett hvordan ser fram driften ut nå da?er det noe som vet noe konkret?
Bodø/Glimt e et Soperlag Vi e de beste så slutt å klag,hate Bodø/Glimt til æ dør.Blø for drakta, dø for drakta! HEIA TIL

sindre
Førsteelleveren
Sted: tromsø

Legg inn av sindre » 21 apr 2010, 21:44

Det var han Cris som hadde sagt datoen han regnet med å være ferdig men så var han er langt etter skjema.

El nino
Juniorspiller

Legg inn av El nino » 21 apr 2010, 22:00

Men vet han Cris når han kan åpne nå da?gikk forbi der i dag,men det var bare svart plast foran vinduene g ingen tegn til aktivitet for å bli ferdig,for hvis han har lyst at Isberget skal være der hadde han vel jobbet natt og dag for å få det ferdig?det ville jeg i allefall gjort hvis jeg var eier.
Bodø/Glimt e et Soperlag Vi e de beste så slutt å klag,hate Bodø/Glimt til æ dør.Blø for drakta, dø for drakta! HEIA TIL

sindre
Førsteelleveren

Legg inn av sindre » 21 apr 2010, 22:07

Vet ikke.

Brukeravatar
kais
Kamptroppen

Legg inn av kais » 21 apr 2010, 22:24

Blir dette en ren fotball-pub?
Snødybdeekspert 2009
Tippe-ekspert 2010

sindre
Førsteelleveren

Legg inn av sindre » 21 apr 2010, 22:30

Slik vi har forstått det så ja.

Brukeravatar
Patriot
Førsteelleveren

Legg inn av Patriot » 21 apr 2010, 22:43

Kjempedialog med andre ord..
"Den verste opplevinga eg hadde var i Tromsø,
då var det to personar som sa verkeleg stygge ting". -Magne Hoseth

El nino
Juniorspiller

Legg inn av El nino » 21 apr 2010, 22:48

Regner med at det var ironisk ment :D

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 21 apr 2010, 23:21

Patriot skrev:Kjempedialog med andre ord..
Nå er vel ikke akkurat han du kommenterte en del av de som har ført dialogen med "Smud" på vegne av Isberget.

sindre
Førsteelleveren

Legg inn av sindre » 21 apr 2010, 23:29

Nei og takk gud for det hehehehehee . Men slik jeg har fått høre så blir det en ren fotball pub som skal satse på fotballen ingenting annet.
Sist redigert av sindre den 21 apr 2010, 23:31, redigert 1 gang totalt.

NickStrong
Førsteelleveren

Legg inn av NickStrong » 21 apr 2010, 23:30

Men det er jo han som svarer. Og han sier "vi" når han kommenterer, og da må vi jo regne med at han uttaler seg på vegne av isberget

sindre
Førsteelleveren

Legg inn av sindre » 21 apr 2010, 23:33

Regner med at hvis styret vil uttale seg så gjør de nok det hvis de har noe å komme med av info. Inntil videre så får vi smøre oss med litt tålmodighet så er sikkert den nye puben åpen om ei stund.

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 22 apr 2010, 03:18

NickStrong skrev:Men det er jo han som svarer. Og han sier "vi" når han kommenterer, og da må vi jo regne med at han uttaler seg på vegne av isberget
Selv om han svarer, så betyr vel ikke det at det er han som har hatt med saken å gjøre for Isberget.
At Sindre skriver "Vi" får stå for hans egen regning. Han er ikke en talsperson for Isberget, men er selvsagt aktiv i Isberget gjennom TIFO-gruppa, og kjenner vel også litt til både den gamle og nye lederen av "smud/"nye" Smud".

Alf Edvard er den som i hovedsak har hatt kontakten med Chris om det nye stedet. Nå kan det kanskje gå mot at noe begynner å skje, ettersom AE har fått beskjed om at vi snart kan ta turen innom for å se på forholdene. Så få vi komme med mer info etter det forhåpentligvis.

El nino
Juniorspiller

Legg inn av El nino » 22 apr 2010, 09:11

Jeg regner med at Isberget får henge opp fotball relaterte ting i lokalet? siden det nå skal bli en "ren" fotball pub? hvis det er tilfelle så er dette meget bra :D for Smud så ikke ut som en tilholds sted for Isberget sist.Håper nå at Isberget får et stabilt tilholds plass.For sånn som Isberget har flyttet fram og tilbake de siste årene er ikke holdbart,nå må det bli kontinuitet.Jeg er klar over at ikke rår over at uteplasser går konk eller legger ned men det må da gå an å bruke mere tid når et nytt sted skal finnes.Ikke gjøre en haste sak av det,føler at de siste åren når Isberge skal skaffe seg en møte plass har det blitt gjort i siste liten.Har jeg rett her eller er jeg helt på jorde?det er i allfall så jeg føler det

sindre
Førsteelleveren

Legg inn av sindre » 22 apr 2010, 15:18

Vet ikke om styret har valgt pub i siste liten , men styret de tidligere årene har ikke vært seriøse nok og brent flere bruer blant annet til Paletten (Tromsøs beste fotball pub) , og når man også takker nei til Rogers så sier det seg selv at de lokker den døra de åpnet for Isberget.

Og da står vi igjen med Fun og Nye Smud som er fotball puber i den her byen.
Fun Pub har samarbeid med United supporterklubb og vet ikke om de vil ha avtale med Isberget over lengre tid.
Selv om Fun Pub er en midlertidig løsning på et problem som styret har satt Isberget i etter årenes løp.
Og da står man igjen med Nye Smud.

Brukeravatar
TomEspen
Kamptroppen

Legg inn av TomEspen » 22 apr 2010, 23:28

Har ikke lest alle postene i dette emnet, men det lureste Isberget bør gjøre er vel å få Driv til å bli stedet? Veldig god segmentering og en treffer målgruppen perfekt (unge, studenter, etc)
blind høne finner også korn

sindre
Førsteelleveren

Legg inn av sindre » 22 apr 2010, 23:29

Men Driv driver ikke med fotball. vi får ikke sett bortekamper der .

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 22 apr 2010, 23:44

TomEspen skrev:Har ikke lest alle postene i dette emnet, men det lureste Isberget bør gjøre er vel å få Driv til å bli stedet? Veldig god segmentering og en treffer målgruppen perfekt (unge, studenter, etc)
Hvorfor skal studenter fra Bodø, Bergen, Oslo, Stavanger, Sogndal osv være interesserte i TIL og særlig i å bli medlem i Isberget, selv om de er aldri så unge? Utenom studenter så vet jeg ikke om det er så mange andre unge som bruker driv i særlig stor grad. Plasseringa av Driv er heller ikke spesiell optimal.

sindre
Førsteelleveren

Legg inn av sindre » 22 apr 2010, 23:53

Men om vi trenger noe samlingsplass som folk ikke er samla om er jo et annet spørsmål , for etter kamp slutt så drar jo en stor grad rett hjem eller så går de vante på Rorbua mens bare en liten del vil da samles på den plassen etter match.

Så for å ha en samlingsplass som vi kan bruke før match for det er jo stortsett da vi samles så er vel nye Smud greit nok.

Brukeravatar
TomEspen
Kamptroppen

Legg inn av TomEspen » 22 apr 2010, 23:53

John Barnes skrev:
TomEspen skrev:Har ikke lest alle postene i dette emnet, men det lureste Isberget bør gjøre er vel å få Driv til å bli stedet? Veldig god segmentering og en treffer målgruppen perfekt (unge, studenter, etc)
Hvorfor skal studenter fra Bodø, Bergen, Oslo, Stavanger, Sogndal osv være interesserte i TIL og særlig i å bli medlem i Isberget, selv om de er aldri så unge? Utenom studenter så vet jeg ikke om det er så mange andre unge som bruker driv i særlig stor grad. Plasseringa av Driv er heller ikke spesiell optimal.
De fleste tilfløtta studenter til Tromsø er fra..?
En avtale med driv for de kanskje til å vise bortekampene på driv. En må forhandle slike ting fram. Kanskje en ekstra inntektskilde for Driv på søndager også.

Plasseringa av Driv? Vel, det er mellom bruene :D
blind høne finner også korn

Svar