Cupfinalen 1986 på DVD

Her diskuterer vi supporterrelaterte temaer.

Moderator: Moderatorer

Svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
nordnorgeunited
Miniputt
Kontakt:

Cupfinalen 1986 på DVD

Legg inn av nordnorgeunited » 19 nov 2012, 17:56

Hvis moderator lar meg få lov:

Nord-Norge United utgir cupfinalen 1986 på DVD i forbindelse med årets cupfinalen. Hele den originale NRK-sendingen er med, inkludert kommentator Knut Th. Gleditsch i sjokk etter kanonskuddet til Nils Solstad og intervjuer med Pøsen, Espejord, Tom Lund og landslagssjef Tor Røste Fossen. Koster 200 kroner + frakt, mulig den også blir solgt i Oslo:

http://nordnorgeunited.net/2012/11/19/c ... na-pa-dvd/

Brukeravatar
oddvarr
Moderator
Sted: Brumunddal
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Cupfinalen 1986 på DVD

Legg inn av oddvarr » 19 nov 2012, 19:36

Lov og lov.
Jeg er mer opptatt av dette med copyright og slikt. Skulle vel tro at cupfinalen er copyright av NRK og at du da må ha tillatelse fra dem for å selge slik du tenker.
Ser at det kan være problematisk om du ikke har tillatelse.
Dog er jeg ingen jurist.
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

nordnorgeunited
Miniputt
Kontakt:

Legg inn av nordnorgeunited » 19 nov 2012, 20:43

oddvarr skrev:Lov og lov.
Jeg er mer opptatt av dette med copyright og slikt. Skulle vel tro at cupfinalen er copyright av NRK og at du da må ha tillatelse fra dem for å selge slik du tenker.
Ser at det kan være problematisk om du ikke har tillatelse.
Dog er jeg ingen jurist.
Du har helt rett, og jeg har fått rettighetene fra både NRK og fotballforbundet.

yngre1983
Tilskuer
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Legg inn av yngre1983 » 08 okt 2018, 15:09

Noen til å snakke litt om Cupfinalen? Husker emosjon! De var ræææææært!
Fleksibel magnet verktøy - perfekt gave til snekkere.

Brukeravatar
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Legg inn av Grenersens Brukne Arm » 09 okt 2018, 15:45

Gud bedre, hvorfor har jeg ikke kjøpt denne dvd’en allerede?
Det sies at menn ikke gråter. Det stemmer ikke. -Roar Christensen, 29.10.06
No træng vi bare en boksåpner her! -Agnar Christensen, 14.03.10

Svar