Flovik må gå nå!!!

Her kan vi diskutere nye spillere, og ellers alt som har med Tromsø IL å gjøre.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Re: Flovik må gå nå!!!

Legg inn av Grenersens Brukne Arm » 22 jun 2017, 15:32

eie022 skrev:Det som selvfølgelig blir å skje nå er at vi spiller en ok kamp og vinner. Dette må være den mest absurde situasjonen jeg har vært i som TIL-supporter.
Det som skjer da er at Flovik får fortsette til neste sesong.

Da rykker vi ned i år. Konsekvensene av seier nå kan bli enorme.
Det sies at menn ikke gråter. Det stemmer ikke. -Roar Christensen, 29.10.06
No træng vi bare en boksåpner her! -Agnar Christensen, 14.03.10

Brukeravatar
Bert Karsam
Bummen

Legg inn av Bert Karsam » 22 jun 2017, 15:51

TIL er ute med propaganda-video, ser jeg. Med Gamsten som formidler av det glade budskapet. For å unngå boikott fra supporterne. Det er på grensen til uredelig å be en spiller stille opp for å forsøke pulverisere det ansvaret Bård Vi trenger mer energi Flovik og SM Johansen sitter med. Det er kun en ting som bør skje og det er ansettelse av en ny trener.
Footballers from Bilbao and well used diapers have one thing in common. Guess what.

Brukeravatar
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Legg inn av Grenersens Brukne Arm » 22 jun 2017, 16:47

Bert Karsam skrev:TIL er ute med propaganda-video, ser jeg. Med Gamsten som formidler av det glade budskapet. For å unngå boikott fra supporterne. Det er på grensen til uredelig å be en spiller stille opp for å forsøke pulverisere det ansvaret Bård Vi trenger mer energi Flovik og SM Johansen sitter med. Det er kun en ting som bør skje og det er ansettelse av en ny trener.
"They have moved the goalposts" som de sier i England.

Ved å flytte avgjørelsen til etter Sandefjordkampen har man altså endret spillereglene.

De vet at sjansen er god for at vi slår Sandefjord hjemme.
Dermed kan de etterpå si at nå har Flovik stoppet kjeften på kritikerne igjen, og nå har han snudd motgangen, og se her hvor jævlig bra trener den ubrukelige Flovik egentlig er, og det vil bli en onaniseanse uten like i Nordlys og Tromsø over hvor jævlig bra Flovik plutselig er og hvordan kuruketullkuken har stårt i mot den harde tida og all den usaklige kritikken de slemme supporterne har levert.

Så slipper de unna å sparke Floppvik.
Neste seriekamper etter dette er:
Haugesund borte
Odd hjemme
Sandefjord borte
Molde hjemme
Vålerenga borte
Aafk hjemme

Jeg tror vi kan klare å tape samtlige av disse kampene med Fjottvik som trener.
Realistisk sett vil han med en seier nå være fredet minst frem til da.

Guess what?! DA HAR TOGET GÅTT, SVEIN MORTEN, DA HAR VI RYKKET NED, PGA DIN MANGLENDE TILTAKSLYST, DIN FEIGRÆV.

Da kommer vi til å rykke ned, og selv ikke tusen hårfønertaler fra Steinar Nilsen kan rekke å snu det med bare 8-10 kamper igjen. Det går ikke.

eie022
Førsteelleveren

Legg inn av eie022 » 22 jun 2017, 17:10

Du må skrive nytt lesebrev GBA. Ser ingen annen utvei.

Donkeyman
Kamptroppen
Sted: Tromsø

Legg inn av Donkeyman » 22 jun 2017, 17:29

Men GBA ................ Jag ser inte heller någon framtid med nuvarande tränare. Men att i panik byta ut honom mot någon annan av "Gutan Boys" leder inte till något som helst. Bortsett från en tänkbar kortsiktig framgång. Som jag ser saken finns det bara tre möjligheter:

1. Fortsätt som tidigare. Åk ned ett steg i seriepyramiden. Bli ett medelmåttigt lag på Nivå 2. Efter ett par år kämpar man för att hänga kvaar på den nivån. Jämför med Fredrikstad och flera andra som haft samma problem.

2. Släng Flovik till ulvarna och få in en ny typ från samma krets (=Gutan Boys). Med allt annat oförändrat. Kanske det går bra och vi räddar kontraktet - men vad med därefter ??????????

3. Ge f**** i om vi åker ned. Lägg in arbetet på att skapa en långsiktig förändring i en organisation som redan är rutten. Acceptera att det faktiskt måste till "nytt blod" (=nytt tänkande). Det är inte 1986 eller 1996 längre. Samhället och konkurrensen ser helt annat ut i dag. Sopa trappan uppifrån. Byt ut administrativa ansvarspersoner mot sådana som lever i 2017 - gå så till den sportsliga ledningen och byt ut sportchef och chefstränare. Men gör detta planerat så att de som kommer verkligen representerar något nytt (=dagens samhälle), har ny kompetens och inte minst - inte representerar "Gutan Boys Federation of 1986".

Och jag jämför så gärna med "mina karlar", dvs Hammarby. Klassisk storklubb som trots stora resurser inte klarade av att komma högre än bottenstriden på Nivå 2. Men så hade man "rabaldermöte" med tusentals supporters närvarande där klubbledningen (=ordförande, direktör, sportchef och tränare) förklarade att vi har nu försökt i 5 år och inte kommit ett spår närmare det vi önskar. Därför har vi misslyckats och önskar nu att klubben söker en ny ledning som provar igen. Resultat 5 år senare - nu är man i mitten på högsta serien och blir lite bättre år efter år.
Donkeyman Filosoferar på http://www.nordens-paris.blogspot.com

Brukeravatar
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Legg inn av Grenersens Brukne Arm » 22 jun 2017, 18:12

Å tro at Per Aronsen skal trekke seg er urealistisk.

Jeg har fokus på hva som er realistisk her og nå.

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 22 jun 2017, 18:49

La skuta synke. Hvis ikke Floppvikfjottvik Flovik er fjernet som TIL-trener SENEST mandag driter jeg i om det blir nedrykk. Eller der juger jeg. Da håper jeg det blir nedrykk. Så får idiotene se hva de har stelt i stand. For får han fortsette også etter kampen mot Sandefjord sier jeg byebye som TIL-fan. Dette pisset gidder jeg ikke mere. Ikke bare har vi en kompetanseløs kunnskapsløs evneveik (angående fotball og lagledelse) trener for klubben, som ikke er i stand til å forbedre noe som helst, vi har også en sportssjef som må være minst hakket verre enn treneren siden han ikke er i stand til å tuppe han på ræv ut fra Alfheim, men istedet for å lete etter ny trener heller inviterer de som kritiserer han til å komme oppom Alfheim for å høre på røverhistorier på kontoret hans.

Altså det er jo absurd å si det, at man driter i det. For det er jo ikke helt sant såklart. Men rykker man ned har man muligens et lønnlig håp om at det blir en opprenskning i Tromsø IL.

Brukeravatar
gaute65
2. laget

Legg inn av gaute65 » 22 jun 2017, 21:25

Den eneste grunnen til at de ikke har sparket Flovik, håper jeg, er at de har en ny trener i sikte men har enda ikke fått positiv tilbakemelding fra han.Det er liten vits i sparken uten at de har en ny trener på plass. Jeg er lei av at assistenten blir oppgradert til ny hovedtrener. Skaff oss en skikkelig redningsmann, så får arbeidet med å skaffe oss en ny trener for neste sesong starte med engang.
Når det gjelder en ny trener fra 2018 håper jeg på en fra utlandet, det må være mulig å skaffe en god trener fra Tyskland, Nederland eller Spania som syns det er kult å trene ett lag fra nord for polarsirkelen.
Eller enig med Donkeymann, det er ikke bare en ny trener vi trenger, hele det sportslige apparatet må skiftes. Vi jobber godt med å bringe opp lokale gutter, men de eksterne spilleren vi har skaffet de siste årene har ikke vært all verden, da bortsett fra Aaron.

Brukeravatar
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Legg inn av Grenersens Brukne Arm » 24 jun 2017, 20:53

gaute65 skrev:
22 jun 2017, 21:25
Den eneste grunnen til at de ikke har sparket Flovik, håper jeg, er at de har en ny trener i sikte men har enda ikke fått positiv tilbakemelding fra han
Det tror jeg ingenting på.
Tror de er ekstremt motvillige mot å sparke Flovik.
Hele byen vil ha Flovik ut. Til og med Isberget er drit lei. Da har det fått gå alt for alt for langt.

Jeg tror Per Aronsen og den gjengen som ansatte Flovik ser det som et personlig prestisjenederlag dersom de må sparke fyren.
Det handler om ego. De ansatte han, og da MÅ han jo være verdens beste løsning, så da er det bare å pøse på med mer tid, og drite i om tilskuertallene faller ned til ca.2000 personer fordi INGEN gidder å betale for å se maling tørke.

Flovik synes selv at han er genial, sportslig ledelse synes de har gjort en genial ansettelse, bukken og havresekken, this could go on forever.

Mitt eneste håp er at Sandefjord vinner med helsikes masse mål og at trykket blir for stort til at de klarer å skjerme Flovik lenger nå.
Dessverre så ser jeg tegnene i tiden. De har brukt Ruben Yttergård Jenssen som propagandaagent der han sier at folk som kritiserer Flovik har gått for langt og må se seg selv i speilet.

Sandefjord hjemme er en enkel kamp, styret vet at selv en blind ape som kaster terning klarer å ta ut et lag som bør slå Sandefjord hjemme, og nettopp derfor har de fredet Flovik "til etter kampen", de tok rett og slett å endret spillereglene.

Så vinner vi mot SFJ og taper de 10 neste kampene under kuruketullkuken Fjottvik, ifølge sportslig ledelse er dette DRITBRA OG FREMSKRITT, og PER ARONSEN ER DRITFORNØYD FORDI DET BLIR MINDRE STØY OM LEILIGHETSBYGGING PÅ STADIONTOMTA DERSOM VI RYKKER NED FLEST DIVISJONER MULIG.

Brukeravatar
Bert Karsam
Bummen

Legg inn av Bert Karsam » 24 jun 2017, 22:01

Lurer på om Per Aronsen i det hele tatt er interessert i fotball.
Footballers from Bilbao and well used diapers have one thing in common. Guess what.

Brukeravatar
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Legg inn av Grenersens Brukne Arm » 24 jun 2017, 22:12

Bert Karsam skrev:Lurer på om Per Aronsen i det hele tatt er interessert i fotball.
Han er jo ikke fra Tromsø engang!!!

Brukeravatar
Bosse66
2. laget

Legg inn av Bosse66 » 25 jun 2017, 19:54

Nå er det 110 % sikkert at Flovik æraen er over

Brukeravatar
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Legg inn av Grenersens Brukne Arm » 25 jun 2017, 20:11

Bosse66 skrev:Nå er det 110 % sikkert at Flovik æraen er over
Takk for all den jævlig dårlige driten Bård, kom deg til helvete ut nå Flovik, ututut bortbortbort flovik flovik fortfortfort!!

Brukeravatar
Bert Karsam
Bummen

Legg inn av Bert Karsam » 25 jun 2017, 22:26

Han er historie etter i morra. Jeg kunne hatt en viss sympati med fyren om han ikke hadde vært en så arrogant, selvgod fjott. Han venter på millionfallskjermen sin. En skikkelig kødd som setter seg selv foran klubben. Han skulle forlatt når SN dro.

NickStrong
Førsteelleveren

Legg inn av NickStrong » 25 jun 2017, 22:42

https://www.nordlys.no/til/bard-flovik/ ... -34-658390
Samtidig legger ikke Flovik skjul på at han er trygg på seg selv.

– Jeg går ikke rundt å frykter for jobben. Men det har vært en krevende uke. Jeg vet hva jeg har gjort. Det er ingen i klubben som må vurdere meg etter en kamp. Vi har hatt veldig mye skader og vi har hatt marginer mot oss, som i dag. Jeg har ikke lyst å tenke på mandagen. det som skjer det skjer, sier Flovik.

Som fortsetter:

– Jeg vet at jeg er en veldig bra trener. Jeg har stor selvtillit på vegne av det faget jeg gjør og den ledelsen jeg gjør. Om klubben mener det er rett kan ikke jeg bestemme. Jeg er veldig trygg på det jeg kan og den ledelsen jeg gjør. Det vet alle, forteller Flovik.

Brukeravatar
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Legg inn av Grenersens Brukne Arm » 25 jun 2017, 22:43

NickStrong skrev:https://www.nordlys.no/til/bard-flovik/ ... -34-658390
Samtidig legger ikke Flovik skjul på at han er trygg på seg selv.

– Jeg går ikke rundt å frykter for jobben. Men det har vært en krevende uke. Jeg vet hva jeg har gjort. Det er ingen i klubben som må vurdere meg etter en kamp. Vi har hatt veldig mye skader og vi har hatt marginer mot oss, som i dag. Jeg har ikke lyst å tenke på mandagen. det som skjer det skjer, sier Flovik.

Som fortsetter:

– Jeg vet at jeg er en veldig bra trener. Jeg har stor selvtillit på vegne av det faget jeg gjør og den ledelsen jeg gjør. Om klubben mener det er rett kan ikke jeg bestemme. Jeg er veldig trygg på det jeg kan og den ledelsen jeg gjør. Det vet alle, forteller Flovik.
Fuck off Flovik! F-O-F #FOF

NickStrong
Førsteelleveren

Legg inn av NickStrong » 25 jun 2017, 22:55

Tror nok at Flovik kan faget fotball. Men å lede laget kan han ikke, det er nok der problemet ligger. Null engasjement, null inspirasjon, null hjerte og null baller.

Kanskje han kan begynne som gymlærer. Those who cant do, teach.

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 26 jun 2017, 00:25

NickStrong skrev:
25 jun 2017, 22:55
Tror nok at Flovik kan faget fotball. Men å lede laget kan han ikke, det er nok der problemet ligger. Null engasjement, null inspirasjon, null hjerte og null baller.

Tviler litt på at han kan faget fotball, med mindre fotball kun dreier seg om å forsvare seg. Selv på det feltet suger han.

Ellers registrerer jeg etter kampen i dag en fyr totalt blottet for selvinnsikt, som skryter av seg selv i intervjuet på Eurosport og til byens aviser, og omtaler seg som "en klok mann", "en veldig bra trener", sier seg strålende fornøyd med 2. omgang, og uttaler at "vi har full kontroll og styrer kampen, og siden vi kom under sånn så gjør vi jo en strålende fin kamp", og han tok 1-1-resultatet som en personlig seier etter de siste dagenes oppstyr, hvor han skryter av spillerne og sa noe om at det var en flott respons på oppstyret og noe i den duren. Fyren er gal.

Men jeg tolket han og dithen at han nok nå har innsett at han får sparken.

Men med den TIL-ledelsen vet jeg sannelig ikke. De kan godt finne på å la han fortsette.

Brukeravatar
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Legg inn av Grenersens Brukne Arm » 26 jun 2017, 00:47

John Barnes skrev:
26 jun 2017, 00:25
NickStrong skrev:
25 jun 2017, 22:55

Tviler litt på at han kan faget fotball, med mindre fotball kun dreier seg om å forsvare seg. Selv på det feltet suger han.

Ellers registrerer jeg etter kampen i dag en fyr totalt blottet for selvinnsikt, som skryter av seg selv i intervjuet på Eurosport og til byens aviser, og omtaler seg som "en klok mann", "en veldig bra trener", sier seg strålende fornøyd med 2. omgang, og uttaler at "vi har full kontroll og styrer kampen, og siden vi kom under sånn så gjør vi jo en strålende fin kamp", og han tok 1-1-resultatet som en personlig seier etter de siste dagenes oppstyr, hvor han skryter av spillerne og sa noe om at det var en flott respons på oppstyret og noe i den duren. Fyren er gal.

Men jeg tolket han og dithen at han nok nå har innsett at han får sparken.

Men med den TIL-ledelsen vet jeg sannelig ikke. De kan godt finne på å la han fortsette.
#FOF #FOF #FOF #FOF #FOF #FOF

Fyren er helt uten selvinnsikt! han tror han er genial, mens han egentlig er fekalmateriale presset inn i en dress fra dressmann.

Brukeravatar
Bert Karsam
Bummen

Legg inn av Bert Karsam » 26 jun 2017, 01:10

Jeg har tidligere nevnt the dunning kruger effect. Jeg kan vanskelig forestille meg et bedre eksempel på noen som lider av det, enn Flovik. Det måtte i så fall være Trump, som tror han er en vidunderlig statsmann.

Svar