TIL sesongen 2015

Her kan vi diskutere nye spillere, og ellers alt som har med Tromsø IL å gjøre.

Moderator: Moderatorer

Svar
Sindrbjo
Juniorspiller
Sted: Trondheim

Re: TIL sesongen 2015

Legg inn av Sindrbjo » 02 nov 2015, 14:27

Kent Are Antonsen kåra til årets isbjørn.

I en sesong der ingen virkelig har stått fram, er det greit at en lokal unggutt som gir alt i hver duell får den, synes jeg. Han og Landu er de som har vist at de hater å tape dueller, og er villig til å gi blod, svette og tårer for klubben. Antonsen har sine begrensninger også, men har i tillegg til duellkraft en fin innleggs- og skuddfot.

Brukeravatar
Bert Karsam
Bummen

Legg inn av Bert Karsam » 02 nov 2015, 14:55

Landu har levert dobbelt så bra. Ellers er det ikke mange som har utmerket seg på årets ubegripelig tafatte lag. Antonsen har litt for mange baklengs på samvittigheten til at han fortjener prisen. Men det var vel ikke mange å velge i.
Footballers from Bilbao and well used diapers have one thing in common. Guess what.

Brukeravatar
Patriot
Førsteelleveren

Legg inn av Patriot » 02 nov 2015, 20:04

Landu Landu har nok vært kvassere i prestasjonene over tid enn Antonsen, det er det ingen tvil om. Men Landu er ikke lokal. Det er Kent Are, og det teller tungt i mine øyne. Kent Are er en duellspiller, en som går foran i krigen, og har potensial til å bli den nye Yndestad om han fortsetter utviklinga si. Og blir i klubben i mange, mange år.
"Den verste opplevinga eg hadde var i Tromsø,
då var det to personar som sa verkeleg stygge ting". -Magne Hoseth

Brukeravatar
Bert Karsam
Bummen

Legg inn av Bert Karsam » 02 nov 2015, 21:44

Jeg syns han har for mange åpenbare svakheter. Håper på en ny venstreback neste sesong, i tillegg til Høgli og muligens en stopper.
Footballers from Bilbao and well used diapers have one thing in common. Guess what.

Brukeravatar
Patriot
Førsteelleveren

Legg inn av Patriot » 03 nov 2015, 20:38

Han er fortsatt ung, og har veldig gode forutsetninger for å utvikle seg. Local lad. Perfekt for Tromsø IL i den situasjonen vi er i nå. Vi MÅ satse ungt og lokalt. Det er fremtida for å øke oppslutninga og engasjementet rundt klubben.
"Den verste opplevinga eg hadde var i Tromsø,
då var det to personar som sa verkeleg stygge ting". -Magne Hoseth

Svar