Spillertråd: Daniel Berntsen

Her kan vi diskutere nye spillere, og ellers alt som har med Tromsø IL å gjøre.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Bert Karsam
Bummen

Post by Bert Karsam »

Da meldes det at Daniel Berntsens tid i klubben, 4 år, er over. Han tar flyet hjem til Bode ila desember.

https://www.itromso.no/sport/til/i/8QE2 ... t-i-vinter
Footballers from Bilbao and well used diapers have one thing in common. Guess what.
eie022
Førsteelleveren

Re: Spillertråd: Daniel Berntsen

Post by eie022 »

Han var ikke så verst i starten, men etterhvert har han bare blitt mer og mer anonym. Veldig greit at han reiser sørover. Regner med han ikke har nubbsjans på å bli Glimt-spiller, så da får han vel finne på noe annet å gjøre.
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Post by Grenersens Brukne Arm »

Kan ikke tenke meg at Glimt vil ha den slappe dassen, så da er det vel karriereslutt
Det sies at menn ikke gråter. Det stemmer ikke. -Roar Christensen, 29.10.06
No træng vi bare en boksåpner her! -Agnar Christensen, 14.03.10
eie022
Førsteelleveren

Post by eie022 »

Det vil jeg tro
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Post by Grenersens Brukne Arm »

eie022 wrote:Det vil jeg tro
Det er jo synd at et vedkommende som i utgangspunktet har teknikk og talent, er så useriøs, så umotivert, fremstår så utrent og slapp fysisk, og gjør en så elendig innsats på banen.

Han er 1m75 og veier 63kg ifølge internett opplysninger. Han burde ha hatt 10-12 kilo mer muskelmasse. Hele greia er en tragedie, han kunne ha vært mye bedre både fysisk, taktisk og innsatsmessig, men han ser ut til å gi helt f..n i alt.

Et annet spørsmål som dukker opp er: hva driver de med i TIL? Evner de ikke å pushe fyren til å trene? De har jo hatt flere år til å prøve å få fyren i gang
Det sies at menn ikke gråter. Det stemmer ikke. -Roar Christensen, 29.10.06
No træng vi bare en boksåpner her! -Agnar Christensen, 14.03.10
Bert Karsam
Bummen

Post by Bert Karsam »

En av hans svakeste sider er nettopp at han blir for puslete i duellene. Jeg har vanskelig for å tro at han er 175 cm, jeg tipper maks 170. Jeg syns liksom ikke han har noen spesielle fortrinn, han er en all-round midtbanespiller som ikke er god nok til å ta plassen fra rollespesialistene. Han har enda ikke bevist at han holder nivået, så jeg tror nok heller 1. divisjon blir neste stoppested.
Footballers from Bilbao and well used diapers have one thing in common. Guess what.
Post Reply