9000 Byen

Her diskuteres Isbergets sanger. Kom med forslag til nye sanger og melodier

Moderator: Moderatorer

Locked
bombadil
Ballgutt

9000 Byen

Post by bombadil »

Selv om den kampen da den ble brukt endte drit, så viste jo refrenget på 9000 Byen seg å ha stort potensiale for synging. Kommer vi til å bruke den i år?
Marius H.
sindre
Førsteelleveren

Re: 9000 Byen

Post by sindre »

ja :)
John Barnes
Bummen

Post by John Barnes »

Be my guest, men for meg vil den sangen for alltid være besudlet og vil for alltid kun fungere som en bitter påminnelse om tidenes flaueste TIL-tap. Forrige gang jeg hørte på denne sangen var søndag 25.november 2012 og jeg har aldri siden hatt lyst til å høre på den(hadde den på spotifylisten min, men var rask med å slette den derfra), men desverre er jeg redd sangen vil leve videre i forbindelse med TILs kamper. Men det er nå min mening, mange andre vil dog antagelig ikke se det på den måten.
Newcastle
2. laget

Post by Newcastle »

John Barnes wrote:Be my guest, men for meg vil den sangen for alltid være besudlet og vil for alltid kun fungere som en bitter påminnelse om tidenes flaueste TIL-tap. Forrige gang jeg hørte på denne sangen var søndag 25.november 2012 og jeg har aldri siden hatt lyst til å høre på den(hadde den på spotifylisten min, men var rask med å slette den derfra), men desverre er jeg redd sangen vil leve videre i forbindelse med TILs kamper. Men det er nå min mening, mange andre vil dog antagelig ikke se det på den måten.
ha ha
Locked