Thomas Kind Bendiksen

Her diskuteres Isbergets sanger. Kom med forslag til nye sanger og melodier

Moderator: Moderatorer

Låst
sindre
Førsteelleveren
Sted: tromsø

Thomas Kind Bendiksen

Legg inn av sindre » 12 jul 2012, 03:11

melodi : møkkamann :

langt inn på landet ,ja så fant vi : våres nye midtbanemagi , Agnars nye skatt ifra Harstad : Thomas Kind det e jo hannes navn . For han sette jo på turbo`n : da kan ingen stoppe han på hannes vei , han drible sæ jo frem til han Cobra som Banke ballen i mål igjen!!!!!

Brukeravatar
John Barnes
Bummen
Sted: Tromsø

Re: Thomas Kind Bendiksen

Legg inn av John Barnes » 12 jul 2012, 10:12

Du blir sikkert misfornøyd nå, men jeg personlig syns det var et dårlig forslag. Sorry altså. Men jeg får overhodet ikke ordene til å stemme med melodien og rytmen i den.

Og at Harstad er "langt inne på landet" skjønner jeg ikke så mye av. Jeg har da alltid trodd at Harstad ligger ved kysten (ja det gjorde det nå sist jeg var der i alle fall....).
En annen ting her er at man blander inn andre spillere og trenere i sangen. Hva om Agnar eller Kobra forlater TIL? Og hvorfor er det Agnars nye skatt? Hvorfor ikke Høgmo?

Ellers så syns jeg ikke selve sangen Møkkamann er særlig bra å assosiere spillere med selv om det er en jævlig bra partylåt.

Men du skal ha ros for forsøket uansett. Men jeg likte det ikke (har forøvrig ikke noe bedre forslag selv på stående fot).

sindre
Førsteelleveren
Sted: tromsø

Re: Thomas Kind Bendiksen

Legg inn av sindre » 12 jul 2012, 15:51

prøver en ny sang : klanen synger : vi er bohemen som kjører stil , vi pisser på forbundet , ja ser vi gjør , vårt hjerte ruler als for Vålerenga

Vi har han Thomas Kind i våres klubb , han dribler alle sammen ja se han gjør , han pynte sæ for damen ja det han gjør , med litt aftershave så blir damen vill lallalalallallalalallalalalalallalaalal.

Låst