Andersen Sang

Her diskuteres Isbergets sanger. Kom med forslag til nye sanger og melodier

Moderator: Moderatorer

Låst
sindre
Førsteelleveren
Sted: tromsø

Andersen Sang

Legg inn av sindre » 11 apr 2012, 01:09

magnus Andersen fra øksfjord langt mot nord , spille no før TIL her i byen kor vi bor , Andersen fra øksfjord langt mot nord , spille no før TIL her i byen kor vi bor , lalalalala la lalalallaa

melodi til denne : http://www.youtube.com/watch?v=Y-JRXOtH ... re=related hentet ifra kjernen
Sist redigert av sindre den 03 mai 2012, 01:04, redigert 1 gang totalt.

sindre
Førsteelleveren

Re: Andersen Sang

Legg inn av sindre » 02 mai 2012, 21:51

Magnus Andersen Magnus Andersen se han gjør sæ stram , når han fosse fram, Magnus Andersen , åhhhh Magnus Andersen Magnus Andersen se han gjør sæ stram når han fosse fram , Magnus Andersen

har desverre ingen hint om melodi til denne , jeg og Adrian og han Alf får synge den på Rogers før Enga kampen så får alle høre den , den er super enkel å synge.

fant en melodi som kan passe til denne nærmest likt : http://www.youtube.com/watch?v=bSS-DEusMys
Sist redigert av sindre den 04 mai 2012, 02:09, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
John Barnes
Bummen
Sted: Tromsø

Legg inn av John Barnes » 03 mai 2012, 00:34

kunne kanskje være en "idè" å gi et hint om hvilken melodi som brukes, i disse to forslagene.

Flott over skrift på tråden forresten. Hva sang Andersen? Ord delinger altså....grr.

Brukeravatar
tobben
Bummen

Legg inn av tobben » 03 mai 2012, 01:14

Siden jeg ikke er deltaker på isbergets felt skal jeg heller ikke ha noen sterke meninger om isbergets sanger.
Men hva betyr det å gjøre seg stram?
Har du en forklaring Sindre?

sindre
Førsteelleveren

Legg inn av sindre » 03 mai 2012, 01:25

tobben skrev:Siden jeg ikke er deltaker på isbergets felt skal jeg heller ikke ha noen sterke meninger om isbergets sanger.
Men hva betyr det å gjøre seg stram?
Har du en forklaring Sindre?
det var jo bare for å få inn litt humor i sangen , folk oppe i Lakselv flirte ihvertfall godt av den sangen.
men at han flekke magemusklan, rette sæ opp og fyre på maskin langs kanten det er egentlig meninga med å synge : han gjør sæ stram.

det er egentlig veldig lite mening med å synge det , det er rein og skjær humor. alt man syng treng ikke å ha nokka spesiell mening.
Sangen har både humor og snært i sæ , denne sangen er veldig bra faktisk , god fart i den også.

Brukeravatar
John Barnes
Bummen
Sted: Tromsø

Legg inn av John Barnes » 03 mai 2012, 04:19

Får takke for link til melodi ;)

Den første vil vel kanskje funke best, til tross for likhet med rævvabekåååå-sang. Den andre er umulig å si noe om før man har hørt den.

Låst