Cobra sang

Her diskuteres Isbergets sanger. Kom med forslag til nye sanger og melodier

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
John Barnes
Bummen
Sted: Tromsø

Re: Cobra sang

Legg inn av John Barnes » 19 apr 2012, 04:46

Isak skrev:Jeg stemmer for å bruke Grenersens Brukne Arm sitt forslag.
I'll second that! :D

Bort med barnesanger og inn med ting som er tøfft.
Forøvrig bra at det ristes liv i sangdelen av forumet.

sindre
Førsteelleveren
Sted: tromsø

Legg inn av sindre » 19 apr 2012, 18:31

vi har funnet en sang som funke for oss , den blir sunget nå å den blir ikke skiftet ut , hvorfor skal man skifte ut en sang som funker ?. ting som fungere skal man alldeles ikke skifte ut , det blir som å bytte ut Høgmo å ansette Ivar Morten Normark å be om 5 divisjonen. nei støtt dere bak den sangen som synges nå den funker bra .

hvorfor bruke masse energi på å lage en ny sang til en spiller når det er mange andre spillere som ikke har sang enda som vi burde bruke energien på.
Cobra har sang . next : Caliou Ciss eller Steffen Andreassen eller Vegard Lysvoll , steffen Nystrøm , William Frantzen : vi har nok å gjøre så nå har Cobra sang, da går vi til neste på lista.

Reginiussen
Kamptroppen

Legg inn av Reginiussen » 19 apr 2012, 19:59

Og når i røde helvete ble du den som hadde siste ordet om hvilke sanger som skal synges? Den Cobra-sangen som synges nå er noe av det største makkverket som vi noensinne har hatt og den bør byttes ut snarest. GBA sitt forslag er meget bra og jeg forventer at Isbergets forsangere i Tromsø tar tak i denne sangen her og bruker den fra neste hjemmekamp.

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 20 apr 2012, 00:51

sindre skrev:vi har funnet en sang som funke for oss , den blir sunget nå å den blir ikke skiftet ut

hvorfor bruke masse energi på å lage en ny sang til en spiller når det er mange andre spillere som ikke har sang
Se der ja, "Isbergets sjef" har talt......... :grumpy:

Jeg er heller ikke Isbergets sjef, men jeg har i alle fall god dekning for å si følgende:
Den sangen har overhodet ikke fungert, forsangerne liker den ikke men har sunget den i mangel av noe annet - og JO, den blir skiftet ut.

Noe masse energi brukte vi heller ikke på å endre den. Grenersens Brukne Arm gjorde arbeidet med å komme med forslaget, alt vi trengte å gjøre var å høre på det, og bruke brøkdelen av et sekund på å finne ut at den er milevis bedre enn den barnehagesangen vi står og bæljer på nå.

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 29 apr 2012, 03:24

Ved et tilfelle i 1.omgang satt sangen (forslaget fra GBA) brukbart, og da reagerte faktisk Ondrasek med en hånd opp mot Isberget, som et tegn på at han fikk med seg støtten. Så om flere blir med på denne svært enkle "sangen" fremover kan den bli veldig bra.

sindre
Førsteelleveren

Legg inn av sindre » 29 apr 2012, 19:25

var noen som sang den . men jeg synes den er ufattelig dårlig og der er mange enig faktisk. folk likte ikke denne sangen.
og det er uenighet om den sangen : Anja sa til han Adrian når de begynte å synge den at : Sorry men den e svak og dårlig. ja æ e enig den e svak og dårlig så dårlig at æ ikke orke å lære mæ den , synger den andre sangen til Cobra inni meg heller den er mye bedre.

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 30 apr 2012, 05:03

sindre skrev:var noen som sang den . men jeg synes den er ufattelig dårlig og der er mange enig faktisk. folk likte ikke denne sangen.
og det er uenighet om den sangen : Anja sa til han Adrian når de begynte å synge den at : Sorry men den e svak og dårlig. ja æ e enig den e svak og dårlig så dårlig at æ ikke orke å lære mæ den , synger den andre sangen til Cobra inni meg heller den er mye bedre.
Og der har vi Isberget i et nøtteskall. Ting som funker andre steder skal man øyeblikkelig rakke ned på. Men de jævla barnesangene, ja de er tydeligvis drit-tøffe å stå å bælje ut. Er overhodet ikke overrasket over at antall isberget-medlemmer på kamp aldri stiger.

Også du da, som alltid sier at nå får folk lære seg sangene som det er bestemt at skal synges, nå skriver du som en trassig drittunge at "æ orke ikke å lære mæ den", og du heller synger den andre sangen. En sang som ihvertfall ingen var med på å synge, en sang som spilleren selv overhode aldri reagerte på eller la merke til, en jævla barnesang. Men det er kanskje sånn at det bare er DINE forslag og de du liker som skal arbeides videre med? Litt av en lagspiller du med andre ord.
Og nå er de samme som alltid skal komme med sure oppstøt igang på diverse kanaler med å motarbeide.

Jeg er drit lei dette berget...
Sist redigert av John Barnes den 30 apr 2012, 09:32, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
tobben
Bummen

Legg inn av tobben » 30 apr 2012, 09:32

sindre skrev: æ ikke orke å lære mæ den , synger den andre sangen til Cobra inni meg heller den er mye bedre.
:lol:

Blir stemning Sindre hvis alle skal synge inni seg:)

Brukeravatar
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Legg inn av Grenersens Brukne Arm » 05 mai 2012, 16:52

John Barnes skrev:Ved et tilfelle i 1.omgang satt sangen (forslaget fra GBA) brukbart, og da reagerte faktisk Ondrasek med en hånd opp mot Isberget, som et tegn på at han fikk med seg støtten. Så om flere blir med på denne svært enkle "sangen" fremover kan den bli veldig bra.
Tommel opp! Får håpe den blir brukt fremover :)
Det sies at menn ikke gråter. Det stemmer ikke. -Roar Christensen, 29.10.06
No træng vi bare en boksåpner her! -Agnar Christensen, 14.03.10

sindre
Førsteelleveren

Legg inn av sindre » 05 mai 2012, 17:32

folk vil ikke være med på den.

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 05 mai 2012, 18:07

sindre skrev:folk vil ikke være med på den.
hvem da "folk"? Men du mener altså liksom at "folk" VILLE være med på den helvettes barnesangen med "se min kjole"-melodien? :lol:
Hvem er disse "folkene" som ikke ville være med? Du og barnehagetantene antar jeg.

Låst