Miika Koppinen

Her diskuteres Isbergets sanger. Kom med forslag til nye sanger og melodier

Moderator: Moderatorer

Låst
sindre
Førsteelleveren
Sted: tromsø

Miika Koppinen

Legg inn av sindre » 15 des 2009, 00:42

Tatt helt ut av det blå så hørte jeg en sang fra Stabæk support som jeg synes var litt kling over .
http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=201301
2min og 37 sekunder ut i dette klippet så synger Stabæk support :

Farnerud Farnerud i blått og mørke blått , han er sveriges store stolthet , vi er Pontus Farnerud.

Så fant jeg på denne sangen til Miika : Koppinen x2 , i stripat hvit og rødt , han er Finlands svar på Vidic men vi har Koppinen.

Brukeravatar
President Lars G
Bummen
Sted: Tromsø
Kontakt:

Re: Miika Koppinen

Legg inn av President Lars G » 15 des 2009, 01:00

Får si akkurat det samme her som når du presenterte idèen til meg ett annet sted. Hvorfor i all verden skal jeg stå og synge om Vidic???? Det er fullstendig uaktuelt å gjøre, og det tror jeg det er for mange andre også. Argumentet om at man sammenligner Koppinen med store spillere kjøper jeg ikke, dette har du kun funnet på fordi du er Man U-fan. Resten av sangen kan kanskje fungere, men få vekk det om Vidic.
Liksom at du hadde blitt med på å stå og synge om f eks Vegard Braaten at han er Norges svar på Fernando Torres for eksempel.
En landsdel - En by - Ett lag
----------Tromsø IL----------
***Nord-Norges stolthet***

Brukeravatar
Målselv`s TIL-SUPORTER
Førsteelleveren
Sted: Målselv
Kontakt:

Re: Miika Koppinen

Legg inn av Målselv`s TIL-SUPORTER » 16 des 2009, 16:45

Enig med Lars her. For meg går det greit å synge om Vidic, siden jeg er United-supporter, men for de som ikke er det blir det nok for dumt og ikke aktuelt i det hele tatt.
- Isberget Målselv! -

Låst