sang til kampen på Aspmyra

Her diskuteres Isbergets sanger. Kom med forslag til nye sanger og melodier

Moderator: Moderatorer

Låst
sindre
Førsteelleveren
Sted: tromsø

sang til kampen på Aspmyra

Legg inn av sindre » 06 okt 2009, 23:26

Når vi har avgjort kampen på Aspmyra og lede sikkert 0-2 eller 0-3 så synger 500 fra Tromsø : Åhhh sånn gjør han Kåre . han rykker ned glimt , åhh sånn gjør han Kåre ; han rykker ned med glimt.

Brukeravatar
tobben
Bummen

Re: sang til kampen på Aspmyra

Legg inn av tobben » 06 okt 2009, 23:37

Skriv heller det 30-40 tilreisende fra Tromsø så får du det korrekt Sindre.

sindre
Førsteelleveren

Legg inn av sindre » 06 okt 2009, 23:40

Vi får no se kor mange som blir å se på feltet i bodø , det er mange som tar fly til bodø , både sørfra og nordfra.

sindre
Førsteelleveren

Legg inn av sindre » 10 okt 2009, 21:18

I og med at Follo idag sikra opprykket tilbake til Adeccoligaen så har jeg enda en sang på lur til Aspmyra turen som vi kan synge helt på tampen av kampen når vi lede sikkert.

Glemt skal møte Follo neste år , seks ganga rask klapping også på nytt , Glemt skal møte Follo neste år.

Reginiussen
Kamptroppen

Legg inn av Reginiussen » 11 okt 2009, 22:27

Sannelig greit at vi skal ha enkle tekster, men en viss grense på enkelhet burde det da være.

Brukeravatar
tobben
Bummen

Legg inn av tobben » 21 okt 2009, 00:39

sindre skrev:Når vi har avgjort kampen på Aspmyra og lede sikkert 0-2 eller 0-3 så synger 500 fra Tromsø
Ja nå er kampen over Sindre.
Dukket det opp 500 fra Tromsø slik som du påsto på forhånd?

Brukeravatar
Øyvind Høier
Bummen
Sted: Tromsø

Legg inn av Øyvind Høier » 21 okt 2009, 00:39

Denne funket da utmerket på søndag. Var rimelig morsomt, med hopping og greier faktisk. Bra, sindre.

Åå, sånn gjør han Kåre, han røkke ned med Glimt
Åå, sånn gjør han Kåre, han røkke ned med Glimt!
Støtt Isberget Tifo! Bidrag kan settes inn på konto 4750.18.72977. Hjelp oss å sette mer farge på Alfheim..

Brukeravatar
Øyvind Høier
Bummen

Legg inn av Øyvind Høier » 21 okt 2009, 00:40

Vi var nok ca. 100 stk. eller litt i underkant av det.

Men sangen fungerte helt perfekt den ;)
Støtt Isberget Tifo! Bidrag kan settes inn på konto 4750.18.72977. Hjelp oss å sette mer farge på Alfheim..

Brukeravatar
President Lars G
Bummen
Kontakt:

Legg inn av President Lars G » 21 okt 2009, 03:45

tobben skrev:
sindre skrev:Når vi har avgjort kampen på Aspmyra og lede sikkert 0-2 eller 0-3 så synger 500 fra Tromsø
Dukket det opp 500 fra Tromsø slik som du påsto på forhånd?
Er det noen vits i å henge seg opp i det da? Og er det en påstand forresten? Det dukket vel heller ikke opp bare 30-40, slik du "påsto" på forhånd :wink:

Som Øyvind sier var det ca 100 TIL-supportere der (kunne også få øye på noen som satt faktisk), og sangen fungerte utmerket. Man hører jo også at flere har hørt Isberget og øvrige TIL-supportere i Bodø godt på TV/Nett-TV. Det har vi også fått tilbakemelding på via Isbergets kontakt-oss skjema.
En landsdel - En by - Ett lag
----------Tromsø IL----------
***Nord-Norges stolthet***

Brukeravatar
tobben
Bummen

Legg inn av tobben » 21 okt 2009, 06:48

President Lars G skrev: Er det noen vits i å henge seg opp i det da? Og er det en påstand forresten? Det dukket vel heller ikke opp bare 30-40, slik du "påsto" på forhånd :wink:
.
Hvor har du det fra at jeg "henger med opp i dette"?
Vil heller spørre hva vår alles kjære moderator gjør i denne debatte mellom Sindre og meg?
Men Moderator-Lars er kanskje fortsatt sur og såret pga noen innlegg som ble skrevet i forrige uke.. :D
Sindre kom med et totalt urealistisk anslag om hvor mange supportere som ville ta turen.
Mitt tips på 30-40 er ikke langt unna sannheten tror jeg. At Sindre bommer så kraftig overrasker meg ikke. Kjenner det igjen fra debattene med han. Vanskelig å ta han seriøst pga sterke overdrivelser.

Brukeravatar
President Lars G
Bummen
Kontakt:

Legg inn av President Lars G » 23 okt 2009, 00:48

Når har det blitt slik på dette forumet at når to stykker diskuterer en sak så kan ingen andre komme med noen synspunkter? Eller at så lenge du først har skrevet ett svar til en debattant, så kan ingen andre svare, fordi de da blander seg, eller er "såret"? Det må du gjerne fortelle meg.

Selvsagt skjønte alle at det ikke ville komme i nærheten av 500 TIL-supportere, og at det bare var drømmetenking. Men Glimt selv hadde faktisk troen på at opp mot 300 TIL-supportere skulle komme. Nå kom det ikke i nærheten av det heller, men heller ikke bare rundt 30. Selv om 30-40 selvsagt var nærmere det som faktisk kom enn hva både 500 og 300 er. Jeg hadde regnet med ca 100 når det nærmet seg kampen og jeg fulgte salgstallene til kampen på Glimts sider. Ca 100 har det vært på flere bortekamper med TIL i år, og litt under 100 kom det vel denne gangen, så får du nå sjøl velge å tro om det er en sannhet eller ei.

Uansett så fungerte flere av sangene bra på myra. Denne i den tråden her runget flere ganger over Myra, samt at en del andre sanger hadde bra deltagelse blant TIL-fansen. Gutan vårres e de beste var vel en gjenganger så vidt jeg husker, og Remi-sangen ble vel prøvd, og funket vel brukbart. Ellers så var det kaldt og vått og litt vanskelig kanskje å få topp stemning, men Isberget/TIL-supporterne gav likevel bra med lyd fra seg denne gangen ;)

Reginiussen
Kamptroppen

Legg inn av Reginiussen » 23 okt 2009, 01:06

Synes vi fikk bra trøkk på Tromsø kommer, Tromsø kommer i fra nord osv også. En sang jeg synes er helt strålende. Og ikke minst Nord-Norges stolthet, hele Norges stolthet. Gutan vårres e de bæste skaper jo alltid bra trøkk.

Akkurat sangen som denne tråden handler om var jeg litt skeptisk til i starten, men den funka bra, spesielt etter at vi scorte.

Brukeravatar
President Lars G
Bummen
Kontakt:

Legg inn av President Lars G » 23 okt 2009, 01:34

Ja, det meste funket storartet i de 3 minuttene vi var i himmelen :D

Låst