Tromsø-hymne av Jørn Hoel

Her diskuteres Isbergets sanger. Kom med forslag til nye sanger og melodier

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
espen69
Førsteelleveren
Sted: Fredrikstad

Re: Tromsø-hymne av Jørn Hoel

Legg inn av espen69 » 22 okt 2009, 14:23

Rart ord= Koloritt= Fargesammensetning. :D
Tidligere Isberget-medlem!
Rosenborg my ass!!!!

Haakke
Miniputt

Legg inn av Haakke » 25 okt 2009, 20:36

Gikk bra under Startkampen!

Savnet at vi sang den de siste to minuttene når vi hadde sikra seiern. Det kunne blitt kanon!
Håpe vi kunne prøvd å få gjort det til en vane neste sesong, altså å synge den på slutten av kampen (og før såklart) når vi har sikra seiern :!:

Brukeravatar
kais
Kamptroppen
Sted: Tromsø

Legg inn av kais » 25 okt 2009, 20:41

Som et slags svar på Anfields YNWA. Hmm... ingen dum idé det.
Snødybdeekspert 2009
Tippe-ekspert 2010

Brukeravatar
Øyvind Høier
Bummen

Legg inn av Øyvind Høier » 25 okt 2009, 21:25

Haakke skrev:Gikk bra under Startkampen!

Savnet at vi sang den de siste to minuttene når vi hadde sikra seiern. Det kunne blitt kanon!
Håpe vi kunne prøvd å få gjort det til en vane neste sesong, altså å synge den på slutten av kampen (og før såklart) når vi har sikra seiern :!:
Den gikk mye bedre i Bodø. Men enig; det er noe man bør få til regelmessig.
Denne gangen var stemmen min for dårlig, samt at vi ikke fikk sunget den lyst nok..
Støtt Isberget Tifo! Bidrag kan settes inn på konto 4750.18.72977. Hjelp oss å sette mer farge på Alfheim..

Haakke
Miniputt

Legg inn av Haakke » 25 okt 2009, 21:30

Jeg var desverre ikke i bodø, men synes det var en grei start. Om man bare lærer seg sangen og man er med å synge istedenfor å snakke småsjit med sidemannen så tror jeg dette blir helt vanvittig kult!

Brukeravatar
Øyvind Høier
Bummen

Legg inn av Øyvind Høier » 25 okt 2009, 21:46

Ja, det var mange som snakka småskjit i dag og det irriterte meg...

Ellers var del vel ganske OK stemning. Men vi trenger flere rundt omkring som tar ansvar for stemninga på feltet.

(og Alfheim ellers var merkelig slappe i dag, men det er vel kanskje naturlig)
Støtt Isberget Tifo! Bidrag kan settes inn på konto 4750.18.72977. Hjelp oss å sette mer farge på Alfheim..

Haakke
Miniputt

Legg inn av Haakke » 25 okt 2009, 21:57

Det som forundrer meg er at hele alfheim publikummet står å hopper i pausen når hun lattelige dama på banen maste om å danse med de ellers så flinke turnerne. Merkelig at de har betalt penger for å se på fotball, men tar helt av når det er noen turnere på banen.

Bare alfheim kunne tatt denne hoppingen for eksempel de siste 10 minuttene så hadde det vært mye bedre enn at hele stadionen står å hopper i pausen forran 7 8åringer med små røde og hvite dusker.

Voff
Vaktbikkje

Legg inn av Voff » 25 okt 2009, 22:53

Haakke skrev:Det som forundrer meg er at hele alfheim publikummet står å hopper i pausen når hun lattelige dama på banen maste om å danse med de ellers så flinke turnerne. Merkelig at de har betalt penger for å se på fotball, men tar helt av når det er noen turnere på banen.

Bare alfheim kunne tatt denne hoppingen for eksempel de siste 10 minuttene så hadde det vært mye bedre enn at hele stadionen står å hopper i pausen forran 7 8åringer med små røde og hvite dusker.
Det kan også ha med det faktum at under kamp er det faktisk bare Isberget som har fått lov å stå oppreist. Står en stor plakat ved inngangen om at man skal SITTE under kamp 8)
From the desk of
Vaktbikkja

Haakke
Miniputt

Legg inn av Haakke » 25 okt 2009, 23:04

Tviler på at det er noe problem at hele alfheim reiser seg å står de siste minuttene for å hylle gutan. Når de ikke gidder det idag så synes jeg det blir for sløvt.

Jesus Kristus
Kamptroppen

Legg inn av Jesus Kristus » 26 okt 2009, 11:48

Det er så jævlig lite profesjonelt at de avbryter hymnen midt i sangen for å informere om at TIL gir rødt kort til rasisme. Ta det for helvete før eller etter.

Voff
Vaktbikkje

Legg inn av Voff » 26 okt 2009, 14:16

Haakke skrev:Tviler på at det er noe problem at hele alfheim reiser seg å står de siste minuttene for å hylle gutan. Når de ikke gidder det idag så synes jeg det blir for sløvt.
Det blir et problem for de som sitter bak de som står og hopper. Hvis man ikke ønsker å stå blir man da skjermet, og går glipp av det som skjer på banen. Men back to topic: Jeg syns virkelig dette er en sang Isberget bør øve masse på, i tillegg til å sende Jørgen + en del andre til en sangpedagog :lol:
From the desk of
Vaktbikkja

sindre
Førsteelleveren
Sted: tromsø

Legg inn av sindre » 26 okt 2009, 17:18

Jeg prøvde å gå bortover tribunen for å få folk til å røyse seg opp det siste minuttet, for å støtte gutan litt ekstra men ikke om det hjalp denne gangen.
Men har klart det endel ganger denne sesongen og jeg gir meg slettes ikke, skal prøve igjen til neste sesong i kampene der vi lede på slutten.
Da gjenstår det bare en ting :

Takk for i år alle sammen så sees vi på Alfheim i 2010 Heia TIL :)

Låst