Spillertråd: Thomas Lehne Olsen

Her kan vi diskutere fotball og annen sport (finnes det?)

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Bosse66
2. laget

Re: Spillertråd: Thomas Lehne Olsen

Legg inn av Bosse66 » 12 feb 2018, 22:22

Kom deg til et sted hvor de tror på deg og gir deg tillit på tross av at du er mildt sagt mindre suksessrik.
Rævkjør så klubben etter to år og skyld på at du vil holde dama i hånda hver kveld!

Ryk og reis, Thomas Lehne Olsen!

eie022
Førsteelleveren

Legg inn av eie022 » 12 feb 2018, 23:09

Nå må det snart komme noen inn også. Blir ikke overasket om Valakari blir litt frustrert over disse rammebetingelsene.

Brukeravatar
John Barnes
Bummen
Sted: Tromsø

Legg inn av John Barnes » 12 feb 2018, 23:31

Bosse66 skrev:
12 feb 2018, 22:22
Kom deg til et sted hvor de tror på deg og gir deg tillit på tross av at du er mildt sagt mindre suksessrik.
Rævkjør så klubben etter to år og skyld på at du vil holde dama i hånda hver kveld!

Denne "lykke på reisa"-hilsenen tiltredes! Beste jeg har lest i anledning salget i dag. På TILs Facebook-status angående salget florerer det jo derimot faen meg av tanketomme lykkeønskninger og noen sier sågar at "nå må vi følge LSK litt ekstra". Jeg vemmes. Hadde publikum i Tromsø hatt respekt for byen og klubben samt en selvfølelse det står respekt av så hadde Lehne Olsen blitt møtt av unison pipekonsert og diverse bannere med mer eller mindre hånlige beskjeder av typen "Lehne, er dama di med?" etc. når han opg LSK gjester Alfheim i år. Istedet kommer han desverre til å bli møtt med applaus på Alfheim. Jeg mener ikke at folk skulle gå bananas på sosiale medier idag etter salget, men alle disse "lykke til"-hilsningene til han oser jo av mangel på konkurranse- og vinnerinstinkt. Her selger vi toppscoreren vår og en av fjorårets mestscorende spillere i norsk fotball, til en jævla KONKURRENT, for småpenger sånn egentlig. Også sitter folk og ønsker at han skal bli en suksess nede hos Lillestrøm. Vemmes og gremmes.

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 12 feb 2018, 23:37

eie022 skrev:
12 feb 2018, 23:09
Nå må det snart komme noen inn også. Blir ikke overasket om Valakari blir litt frustrert over disse rammebetingelsene.
Jeg tror nok noen kommer inn snart. Tror jeg så han dere Mo Hansen hos Nordlys skrev noe på twitter om at det blir å komme inn en ny spiller, skrevet på en måte som tyder på at han "vet" at en ny/nye spiller(e) blir hentet inn.

Brukeravatar
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Legg inn av Grenersens Brukne Arm » 13 feb 2018, 01:08

Bosse66 skrev:Kom deg til et sted hvor de tror på deg og gir deg tillit på tross av at du er mildt sagt mindre suksessrik.

Helt enig!
Folk driver å ønsker fyren «lykke til i LsK» på isbergets facebook! For noe jævla tøv!

Her har han pissa på klubben i månedsvis og erklært at «Tromsø er veldig langt nord», noe som faktisk pisser på ikke bare byen, men også hele landsdelen!!!!

Jeg har slettes ikke noe behov for å sende lykkeønskninger! Tvert om!!!

Fyren fortjener all pepper han kan få! Det er velfortjent!!
Det sies at menn ikke gråter. Det stemmer ikke. -Roar Christensen, 29.10.06
No træng vi bare en boksåpner her! -Agnar Christensen, 14.03.10

Brukeravatar
Bert Karsam
Bummen

Legg inn av Bert Karsam » 13 feb 2018, 17:04

Lene Olsen om TIL "jeg hadde klumpen langt oppe i halsen". Pussig sammentreff, antakelig samme sted som de fleste (vettuge) TIL-supporterne har Lene Olsen...
Footballers from Bilbao and well used diapers have one thing in common. Guess what.

Brukeravatar
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Legg inn av Grenersens Brukne Arm » 14 feb 2018, 18:09

Bert Karsam skrev:Lene Olsen om TIL "jeg hadde klumpen langt oppe i halsen". Pussig sammentreff, antakelig samme sted som de fleste (vettuge) TIL-supporterne har Lene Olsen...
Pussig at han i månedsvis har syntes Tromsø var «veldig langt nord» og holdt et helvetes holloi, men når han forlot ja da var det klump i halsen. Blank løgn og PR-stunt.

Brukeravatar
Bert Karsam
Bummen

Legg inn av Bert Karsam » 22 feb 2018, 00:32

Fra intervju: "Noen mente det var for tynn forklaring at jeg ville hjem til kjæresten, men det er en liten del av dette her."

For en latterlig figur. Så det var ikke Møyfrid som var årsaken allikevel? Det var bare en liten del? Måtte vi aldri signere sånne idioter igjen. Håper han får en totalt ræva sesong for illestrøm.
Footballers from Bilbao and well used diapers have one thing in common. Guess what.

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 22 feb 2018, 08:08

Bert Karsam skrev:
22 feb 2018, 00:32
Fra intervju: "Noen mente det var for tynn forklaring at jeg ville hjem til kjæresten, men det er en liten del av dette her."

For en latterlig figur. Så det var ikke Møyfrid som var årsaken allikevel? Det var bare en liten del? Måtte vi aldri signere sånne idioter igjen. Håper han får en totalt ræva sesong for illestrøm.
Fy faen for en kvalm fyr. Her har han altså grått over at han måtte sørover til kjerringa, også nå når han sitter trygt med LSK-logoen på seg så var plutselig damehistorien bare et påskudd for å komme seg vekk fra Tromsø for lavest mulig salgssum. Det var kanskje ikke nok fancy kaffebarer og utesteder for folk med sleik for den sleipingen her i byen, eller så var det vel så alt alt aaaaalt for langt nord for han stakkar, kanskje han frøs på tærne sine.

Her er forøvrig saken fra Nordlys:

– Skulle jeg kun gått etter pengene, så kunne jeg gått dit, forteller Thomas Lehne Olsen.

MARBELLA (Nettavisen): Tidlig i vinter gikk Lehne Olsen ut og var ærlig om at ønsket seg vekk fra TIL. Moelv-gutten ønsket seg hjem til Østlandet, og raskt meldte flere klubber sin interesse for spissen.

Nå har han signert en fireårskontrakt med Lillestrøm, men det var langt fra sikkert at han skulle ende opp på Åråsen.

– Det var interesse fra Danmark og Russland, forteller Lehne Olsen til Nettavisen.

Kunne tjent millioner

Den russiske klubben hadde tatt kontakt med Lehne Olsens agent, og han tok igjen kontakt med spissen for å høre om han var interessert.

Klubben, som holder til i den russiske toppligaen, forespeilet angrepsspilleren en millionlønn som kunne ha sørget for at spissen kunne ha sikret seg økonomisk for resten av livet.

– Det kunne jeg. Skulle jeg kun gått etter pengene, så kunne jeg gått dit, men jeg var veldig opptatt av trivsel, og da ble valget som det ble, smiler Lehne Olsen.

Enig med LSK – fløy til Spania i TIL-klær

Det var først forrige søndag det virkelig løsnet for Lehne Olsen med tanke på en overgang vekk fra Tromsø.

Dagen etter satt han på flyet til Spania og Marbella, som Tromsø-spiller, men i visshet om at Lillestrøm og Tromsø hadde kommet til enighet om en overgangssum.

Lehne Olsen var også muntlig enig med Åråsen-klubben om en fireårskontrakt.

Det hele gikk veldig fort, forteller den ferske Lillestrøm-spilleren. Kun tre av lagkameratene i Tromsø visste at han var enig med Lillestrøm, nemlig Gjermund Åsen, Christian Landu Landu og Mushaga Bakenga, som han delte leilighet med i ishavsbyen.

– Følte du at du lurte de andre lagkameratene dine på vei nedover, ved å ikke si noe om overgangen?

– Jo, på en måte. Men samtidig har de visst om at jeg ville tilbake til Østlandet, med mindre det dukket opp noe veldig interessant utenfra. Det var en tøff avgjørelse, men samtidig så er jeg veldig fornøyd med å være her nå, svarer Lehne Olsen.

Ved ankomst Marbella og Tromsøs spillerhotell, fortalte han imidlertid om overgangen under lagets middag.

– Å si ha det til lagkameratene da vi kom fram, det var tungt. Da hadde jeg klumpen langt oppi halsen.

Negative meldinger

Åpenheten om at han ønsket seg vekk fra Tromsø hadde sin pris. Han mottok både positive og negative reaksjoner fra folk rundt klubben.

– Det var noen som var negative, selvsagt. Noen mente det var for tynn forklaring at jeg ville hjem til kjæresten, men det er en liten del av dette her. Det må du regne med, at noen er positive og noen er negative. Sånn er det når noen ønsker å forlate klubben. Men når det er sagt, så har jeg hatt en veldig fin tid i Tromsø i de to årene jeg har vært der. Det er de som har gjort meg til den jeg er i dag, og at jeg har tatt et steg opp, sier han.

Nå har han overtatt draktnummer ti på Åråsen. Et draktnummer det naturligvis fører en del press ved å spille med.

Spillere som Tom Lund, Ståle Solbakken, Robert Koren og Tom Sundby, for å nevne noen, har alle spilt med draktnummer ti for Lillestrøm.

– Jeg fikk det samme spørsmålet da jeg signerte for Tromsø, for da tok jeg over tieren som målkongen i Eliteserien, Sigurd Rushfeldt hadde hatt. Jeg synes ikke det er noe press. Det er morsomt å ha tieren, og jeg har alltid likt nummeret. Historien bak tieren er noe annet, men jeg vil gjøre alt jeg kan for å leve opp til de som har hatt den.

Bobby Sands
Ballgutt

Legg inn av Bobby Sands » 12 mai 2018, 10:14

Ser i en overskrift i rb.no (har ikke plussabonement så får ikke lest saken) at Lehne forventer seg pipekonsert på Alfheim.

Er ikke mye tvil om at han fortjener det etter den måten han bjæste seg vekk fra klubben, og selv gjorde en iherdig innsats for å presse ned prisen TIL fikk for han.

Spørsmålet blir egentlig, har vi noe å tjene på det? Jeg er usikker på om han er en spiller som lar seg tenne av det, eller om han har en svakere psyke og heller blir satt ut av det.

Brukeravatar
Bert Karsam
Bummen

Legg inn av Bert Karsam » 12 mai 2018, 10:37

Det vil jo vise seg. Han har jo aldri opplevd det, siden han var en flopp og en uvesentlig middelmådighet ingen gadd pipe på, før han kom til Tromsø.

Brukeravatar
John Barnes
Bummen

Legg inn av John Barnes » 12 mai 2018, 15:19

Bobby Sands skrev:
12 mai 2018, 10:14
Ser i en overskrift i rb.no (har ikke plussabonement så får ikke lest saken) at Lehne forventer seg pipekonsert på Alfheim.

Er ikke mye tvil om at han fortjener det etter den måten han bjæste seg vekk fra klubben, og selv gjorde en iherdig innsats for å presse ned prisen TIL fikk for han.

Spørsmålet blir egentlig, har vi noe å tjene på det? Jeg er usikker på om han er en spiller som lar seg tenne av det, eller om han har en svakere psyke og heller blir satt ut av det.
Hahaha, Alfheim-publikummet kommer aldri til å gi ho Lene noe pipekonsert. Til det er de for uoppdragne og dumsnille. Ja, uoppdragne, publikum trenger nesten opplæring til slike ting her nord. Ved lagoppstilling er jo uansett spillerne ikke på banen, så om det pipes da spiller ingen rolle, men ved et eventuelt innbytte er jeg sikker på at han får den sedvanlige høflighetsapplausen fra Alfheims publikum. Muligens kan deler av Isberget pipe (men hvem vet, i Alta stod det jo faen meg folk fra/eller sammen med Isberget og håndhilste på Flovik!!!), og kanskje synger Forza noen småmorsomme nidviser mot han. Selvsagt hvis han gestikulerer og er grisete utpå banen får han sikkert piping mot seg, uansett vil det aldri bli noe slik pipekonsert imårra mot han at han blir særlig ekstra tent av det eller satt ut. Når det gjelder Olsen så vet vi jo hvilken psyke han har. Han er ei jævla bæskjerring.
Dessuten setter jeg oddsen på 1,05 på at speaker gjør et poeng av at Olsen er tilbake og serverer et eller annen flåsete fjolseri a la "velkommen tilbake til Alfheim", "ta godt imot han" eller noe annet piss.

Brukeravatar
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Legg inn av Grenersens Brukne Arm » 12 mai 2018, 15:37

Bert Karsam skrev:Det vil jo vise seg. Han har jo aldri opplevd det, siden han var en flopp og en uvesentlig middelmådighet ingen gadd pipe på, før han kom til Tromsø.
Præhæhææhæhæhææ, alt ble lagt til rette for han i Tromsø, han fikk lov til å brenne tusen sjanser og gå lange perioder med måltørke, og vi så bort fra at han hadde hardere førstetouch enn skudd.

Akkurat som forventet ble han en nobody når han dro herfra.

Han ville vel bo nærmere London Pub, i Tromsø har man vel ikke slike tilbud som han kan benytte seg av. Så da måtte han til Oslo området. For å kunne gå på London Pub i fred.

Brukeravatar
Bert Karsam
Bummen

Legg inn av Bert Karsam » 02 sep 2018, 22:21

Brukeravatar
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Legg inn av Grenersens Brukne Arm » 03 sep 2018, 01:34

Morsomt at han refereres til som “annuleringskongen” i media!

Brukeravatar
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Legg inn av Grenersens Brukne Arm » 12 sep 2018, 15:20

https://www.itromso.no/100Sport/fotball ... 1277b.html

Annulleringskongen fikk en kamps karantene! HAHAHAHAHAHHAA

Brukeravatar
Bert Karsam
Bummen

Legg inn av Bert Karsam » 14 sep 2018, 07:55

LSK har jo anket. Fotballforbundet skulle svart på anken med å øke til 2 kampers karantene.

Brukeravatar
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Legg inn av Grenersens Brukne Arm » 15 sep 2018, 00:27

Bert Karsam skrev:LSK har jo anket. Fotballforbundet skulle svart på anken med å øke til 2 kampers karantene.
Vi får krysse fingrene!

Svar