Glimt-tråden

Her kan vi diskutere fotball og annen sport (finnes det?)

Moderator: Moderatorer

JonnyQ
Juniorspiller

Re: Glimt-tråden

Post by JonnyQ »

Glimt på topp!
Men det blir en spennende gul høst...

https://www.vg.no/sport/fotball/i/qWvwo ... t-som-hagl

"Bodø/Glimt topper Eliteserie-tabellen etter 1–3 seieren borte mot Viking Søndag.

TABELLEN: − TETT SOM HAGL!

Det er ekstremt jevnt i både topp og bunn av Eliteserie-tabellen. Kun fire poeng skiller de fem øverste, og kun ett poeng mellom de tre nederste.

Sist det var så jevnt blant de nederste på tabellen, var for 34 år siden i 1987.

– Det er jo tett som hagl!

Det sier Bodø/Glimt-trener Kjetil Knutsen til VG etter at de inntok tabelltoppen etter de på overbevisende vis snudde kampen i Stavanger mot Viking søndag, og tilslutt vant 1–3.

– Det er litt av en tabell vi har i toppen. Glimt har virkelig våknet og ser bedre ut enn de har gjort i hele år, sier TV 2s fotballekspert Jesper Mathiesen til VG og trekker frem Glimts viktigste brikker:

– Amahl Pellegrino har kommet inn og satt fyr på hele klubben. Sammen med Erik Botheim, Ulrik Saltnes og Patrick Berg ser de virkelig ut som en het gullkandidat.

Men hverken Botheim eller Knutsen lar seg overvelde over at de har inntatt toppen av tabellen.

– Vi fokuserer ikke på den. Vi har mange kamper utover høsten, og vi tar kamp for kamp og prøver å bli bedre, sier Erik Botheim til VG.

– Det er elleve kamper igjen. Jeg ser frem til det, sier Knutsen.

Bodø/Glimts neste fem kamper i Eliteserien:

Vålerenga (H) 26. september
Stabæk (B) 3. oktober
Sarpsborg 08 (H) 17. oktober
Strømsgodset (B) 24. oktober
Molde (B) 27. oktober

Tett etterfulgt ligger de kongeblå fra rosenes by. Molde måtte avgi poeng mot Vålerenga på Intility, da de spilte 1–1 i et kontroversiell oppgjør.

– Jeg holder Molde fortsatt som favoritter. De har en solid bredde i stallen, som vil holde hele veien ut en sluttspurt. Glimt skal også ut og spille i Europa, sier Mathisen.

Også fotballkommentator Lars Tjærnås holder Molde som gullfavoritter.

– De har kultur for å vinne og matchvinnere i begge ender av banen. Over tid vil det betale seg godt nok til gull, sir Tjærnås til VG og tipper Rosenborg på andre og Glimt på tredje:

– Mange av de samme argumentene som med Molde. Bred stall, fin balanse i gruppa der unge spillere har tatt stadig større plass, og fordelen av å kunne være jeger – ikke bytte.

– Glimt har kanskje fortsatt det aller høyeste toppnivået, og det de gjorde i dag var ufattelig sterkt. Men de har et tøffere program enn de andre topplagene på grunn av Europa. Jeg mistenker at de vil få større slitasje enn de andre, sier NENT-kommentatoren.

Det er kun ett poeng som skiller Kristiansund, Rosenborg og Lillestrøm på plassene bak, som alle har muligheten til å stikke av gårde med ligatittelen ved sesongslutt.

– Kristiansund er en outsider i gullkampen. Rosenborg kan også ta det. Når de får opp dampen er det toget vanskelig å stoppe, sier den tidligere Start-midtstopperen og fortsetter:

– Lillestrøm har levert en eventyrlig sesong, og har levert mer enn noen kunne forventet. Tar de eller KBK medalje er det en enrom prestasjon."
JonnyQ
Juniorspiller

Post by JonnyQ »

" «Gamsten» (40) gleder seg til å møte gamle uvenner i Glimt:
– De har alt å tape"

https://www.nordlys.no/gamsten-40-glede ... -4-1476719

" «Gamsten» ser frem til å spille mot det han selv mener er Norges beste lag onsdag.

Den tidligere TIL-profilen Morten Gamst Pedersen håper seriegullet ender opp i Bodø etter sesongen. Men først vil han sørge for en ny cupbombe i Alta.

259 kamper i Premier League. 47 mål for Blackburn Rovers. 83 landskamper.

Vadsøværingen Morten Gamst Pedersen (40) har hatt en imponerende fotballkarriere.

Og ringreven leverer fortsatt på banen. Den tidligere Premier League-proffen er nemlig Alta IFs toppscorer i PostNord-ligaen denne sesongen med åtte fulltreffere. Tre av de har han skrudd inn direkte fra corner.

– Hva er det som motiverer deg til å fortsatt spille fotball i en alder av 40 år?

– Det er kjærligheten for fotball som fortatt gjør at jeg holder på. Jeg gleder meg til hver eneste trening, og drar å svømmer hver morgen for å holde meg i form. Det er klart jeg trener litt annerledes enn da jeg var 18 år. Nå bidrar jeg på en litt annen måte. Dette er det beste jeg vet og jeg er så heldig å kunne ha dette som jobb, sier Gamst Pedersen til Avisa Nordland.

– Glimt er best i Norge

Onsdag kveld - på dagen to uker etter at «Gamsten» fylte 40 år - er veteranen klar for sesongens kanskje viktigste kamp så langt. På motsatt banehalvdel i Finnmarkshallen står regjerende seriemester Bodø/Glimt til 3. rundekamp i cupen.

– Det blir utrolig artig å prøve seg mot de det beste i Norge. Det er ingen tvil om hvem som er best i landet nå. Det viste Glimt sist torsdag i Europa, og i snuoperasjon mot Viking. De har selvtillit og er i god form.

Sist runde i cupen slo Alta IF og Gamst Pedersen ut hans tidligere arbeidsgiver Tromsø IL med 3-1 i Finnmarkshallen.

– Om TIL var favoritter, så vet jeg ikke hva vi skal kalle Glimt. De har alt å tape, mener Gamst Pedersen.

– Vi får prøve å stelle i stand noe, og skape litt trøbbel for dem. Vi vet hva vi er god på. Men det er de som har mest å tape, understreker han.

Imponert

Han er mektig imponert over det Glimt og Kjetil Knutsen har fått til de siste årene med sølv i 2019, seriegull i 2020 og spill i et gruppespill i Europa i 2021.

– Jeg syns Glimt har vært jævlig bra, og det er utrolig gøy å se hvilke steg mange der har tatt det siste året, sier Gamsten og trekker frem Glimts to kapteiner som eksempler:

– Patrick Berg har kommet opp og blitt en del av laget og blitt belønnet med landslagsplass og Ulrik Saltnes er kanskje Eliteseriens beste indreløper. I tillegg var det vanskelig å ikke bli begeistret for fjorårets angrepstrio var meget sterk.

Men først og fremst er det laget som har imponert 40-åringen.

– I Bodø/Glimt er det laget som betyr noe. Noe jeg har sett Kjetil Knutsen være veldig tydelig på. Det kollektivet de har skapt der nede er meget imponerende. Også kan man krydre det med litt enkeltmannsprestasjoner.

Tett forhold til Bodø

Selv om de helgule fra Bodø har vært erkerivaler på banen for Gamst i tiden som TIL-spiller, har den tidligere landslagsstjerna et nærmere forhold til byen enn folk kanskje er klar over.

– Mamma og pappa bor i Bodø. I tillegg har pappa (Ernst Pedersen) spilt for Glimt og vært direktør i klubben.

– I kampens hete i kampene om "Slaget om Nord-Norge" er det kok og det skal være litt stemning. Men etter kampen er vi alle kompiser, mimrer han.

Morten Gamst Pedersen og Bodø/Glimts José Isidoro Torres var ikke perlevenner da Nord-Norges to topplag møttes til "Slaget om Nord-Norge" på Aspmyra tilbake i 2018.

Til tross for fortiden på Alfheim håper vadsøværingen at seriegullet i Eliteserien ender opp i Nord-Norges nest største by denne sesongen.

– Jeg håper de tar det også i år, så får vi se om de kommer seg til Ullevaal neste vår eller om cupdrømmen ender i Finnmarkshallen, ler han med glimt i øyet.

– Gulrot i hverdagen

Nå retter «Gamsten» og resten av Alta-laget fokus mot ukas store høydepunkt.

– Det blir en gulrot i hverdagen og en mulighet for å vise oss frem. Skulle de yngre gjøre det bra kan det gjøre at andre legger merke til de. I tillegg blir det gøy å få prøvd oss mot de beste, så får vi se hvor landet ligger, sier dødballspesialisten, som mener dette blir en helt annen utfordring enn 3-1-seieren over TIL i forrige runde:

– Dette blir bare morsomt. Vi skal bare kose oss. Det er ikke så mye å bekymre seg over. Da vi slo TIL beviste vi at vi kan slå Eliteserie-lag. Men Glimt blir en helt annen utfordring. Det er en veldig mye større prestasjon om vi skulle slå Glimt ut av cupen."
JonnyQ
Juniorspiller

Post by JonnyQ »

Flott uke for Nord-Norsk fotball, TIL sikrer seg luke fra nedrykksstriden og Glimt sikrer seg 3 poengs luke i tabelltoppen ned mot Molde i Eliteserien. Ok, Nord-Norske Alta røk ut av cupen denne uka, men det var jo moro for Finnmarkingene så lenge det varte.

Erik Botheim leverte igjen varene og nok en gang sikrer Glimtseier ved å enkelt å dytte inn sitt ellevte mål for sesongen. Utrolig bra deal for Glimt å få unge Botheim gratis fra Rosenborg før sesongstart, og Botheim har hatt en fantastisk utvikling i Glimt som har tatt han fra benkesliter i RBK til landslagstroppen!

Dermed sitter nordlendingene i førersetet til å forsvare fjorårets historiske seriegull – til tross for at nøkkelspillere som Kasper Junker, Jens Petter Hauge og Philip Zinckernagel har forlatt klubben siden den gang og Patrick Berg måtte stå over denne kampen.

Hele Nord-Norges Bodø/Glimt kan feire gjenåpningen av Norge på tabelltopp med tre poeng ned til tittelrival Molde.

Neste for Glimt er tur til Bulgaria for å kjempe om tabelltopp i Conference League! For en tid vi lever i!
JonnyQ
Juniorspiller

Post by JonnyQ »

Botheim altså!
Gratisovergang fra RBK før sesongstart, og nå er han scoringsmaskin for Nord-Norges stolthet og tidenes norske fotballag Bodø/Glimt!

Kjekt at han herjer for Glimt både i Eliteserien og ute i Europa.

Nordlys oppsummerer:

https://www.nordlys.no/sport/glimt-spil ... -95-308470

"Bodø/Glimt spilte uavgjort på bortebane mot CSKA Sofia.

CSKA SOFIA - BODØ/GLIMT 0-0

Erik Botheim trodde han hadde avgjort kampen på overtid, men scoringen ble annullert da hoveddommeren mente spissen lagde et frispark i samme situasjon.

- Det er jo helt sykt, det er ikke en dritt. Det ødelegger kampen, sier Botheim like etter kampslutt i Bulgaria.

Torsdag kveld var det duket for et nytt oppgjør i den nye europeiske turneringen Conference League.

Bodø/Glimt maktet å kvalifisere seg, og er Norges representant i et europeisk gruppespill denne sesongen. Etter en praktfull kamp mot Zorya Luhansk på Aspmyra i den første gruppespillskampen, jaktet Glimt en ny trepoenger på bulgarsk jord.

Overtidsmål annullert

Med få sekunder igjen av overtiden headet Erik Botheim ballen i mål, men dommeren blåste heller frispark til vertene.

Det førte til store protester fra Glimt, som mente målet ble feilaktig annullert.

- Helt skandale, sa Uwe Rösler rett etter kampen.

- Jeg er helt enig, sier Lillestrøm-spiller Pål André Helland som mener Glimt ble snytt for tre poeng.

- Det er en fantastisk prestasjon av Botheim. Det er synd, mener Helland.

Solid prestasjon

Til tross for at Glimt brukte et kvarter på å komme i gang, tok de over føringen i kampen og produserte flere gode muligheter. Dessverre for gjestene manglet «det lille ekstra» på siste tredjedel.

- Vi var fornøyde etter kampen på Aspmyra, og vi er definitivt fornøyde med de første omgangen som har utspilt seg i Sofia, uttalte Viasat-kommentator Roar Stokke da lagene gikk til pause.

I andre omgang presset Bodø/Glimt sin bulgarske mostander. Ola Solbakken hadde to store muligheter, men nettkjenningen uteble.

Dermed kunne kampen vært avgjort før den kontroversielle Botheim-annulleringen på overtid.

NESTEN GODT NOK: Ola Solbakken maktet ikke å score i torsdagens oppgjør.

Enestående redning

Bodø/Glimt styrte store deler av kampen, men vertene var en konstant trussel med mye kontringsstyrke.

Kun få minutter før slutt fikk CSKA Sofia en gigantisk mulighet. Geferson løftet ballen perfekt inn til Jordy Caicedo, men ecuadorianeren ble stoppet av en praktfull redning av Glimts sisteskanse.

Nikita Haikin vartet opp med en reaksjonsredning av de sjeldne, og fikk løftet ballen over tverrliggeren.

Dermed kunne Kjetil Knutsen puste lettet ut på sidelinjen.

Mourinho venter

Ett poeng borte mot CSKA Sofia er på ingen måte et svakt resultat for Glimt. Etter to kamper ligger den regjerende seriemesteren i Norge på en andreplass i gruppe C.

Det er ett poeng ned til torsdagens bulgarske motstander, som for øvrig har langt svakere målforskjell.

Neste kamp kommer storlaget Roma på besøk til Aspmyra. Laget ledes av trenerikonet Jose Mourinho, som kommer til Nord-Norge med høy selvtillit etter å ha filleristet både CSKA Sofia og Zorya Luhansk de to første kampene.

Kampen mellom Bodø/Glimt og Roma spilles på Aspmyra torsdag 21. oktober klokken 18.45."
JonnyQ
Juniorspiller

Post by JonnyQ »

"Helt skandale

Kjetil Knutsen og hans menn klarte «bare» uavgjort i Bulgaria, men skulle nok hatt med seg alle poengene etter en kontroversiell annullering på overtid."

https://www.dagbladet.no/sport/helt-ska ... a84d7a5fc8

"CSKA SOFIA - Bodø/Glimt 0-0 (0-0)

Bødo/Glimt jaktet en ny europeisk trepoenger i Sofia torsdag kveld, men klarte aldri å få nettsus. Det samme gjaldt den Bulgarske motstanderen på motsatt banehalvdel.

Men de Norske mesterne skulle nok hatt med seg alle tre poengene.

Glimt trodde nemlig at de hadde vunnet kampen på overtid, men Erik Botheims scoring ble annullert. Det fikk flere til å reagere:

Se den annullerte scoringen øverst i artikkelen

- Helt skandale, sa Uwe Rösler i Viaplay-studio, etter at scoringen ble annullert.

- Jeg reagerer veldig. Jeg er overbevist om at vi har scoret. Jeg løper på meg en strekk (i feiringen), og det var til ingen nytte, sa Glimt-trener Kjetil Knutsen etter kampen, som løp til dommeren og protesterte etterpå:

- Jeg sier til han at det er katastrofe. Utrolig bittert, fordi jeg synes vi spiller en utrolig solid kamp. Jeg føler at spillerne fulgte kampplanen til punkt og prikke, sa han til Viaplay.

Glimt imponerte stort i den første kampen i Conference League mot FC Zorya Lugansk. Da vant de 3-1 hjemme på Aspmyra, og mye av spenningen før kampen var hvordan de gulkledde ville takle en bortekamp i Europa. ...

Helt innledningsvis ble Haikin i Glimt-buret testet på et direkte frispark. Målvakten måtte ut i full strekk og reddet lagkompisene fra en marerittåpning.

Glimt våknet utover i omgangen, og i kjent stil spilte de seg inn i kampen igjen. Rett før sidebytte dro Bjørkan seg ned på kanten og la inn. På bakre stolpe sto Botheim - som på helvolley dro til med slegga - men avslutningen føyk like over.

Dermed var det målløst på Balgarska Armiya Stadium etter de første 45 minuttene i Bulgaria.

MÅLFARLIG: Erik Botheim i duell.

Etter en sjansefattig start på den andre omgangen, kom kampens største sjanse. Solbakken ble spilt igjennom av Brunstad Fet. Han så opp å prøvde å avslutte langs bakken, men CSKA-Sofia-keeperen reddet mesterlig.

Ikke lenge etterpå var Solbakken nok en gang på fære fra sin høyre kantposisjon. 23-åringen dro nydelig av en mann og avsluttet i det lengste hjørnet, men avslutningen var nok en gang ikke god nok.

«Bare» nesten for Glimt, som på alvor hadde begynt å skape store sjanser inn mot innspurten i Sofia.

Men slik ble sjargongen for Glimt i kveld, som spilte en sjeldent målløs kamp.

Glimt trodde de hadde vunnet kampen når Botheim stanget inn 1-0 på overtid, men scoringen ble annullert.

Roma vant sin kamp i samme gruppe mot FC Zorya Lugansk, som betyr at José Mourinhos menn topper gruppa med seks poeng. Glimt ligger på andreplass med fire poeng."
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Post by Grenersens Brukne Arm »

Ser at Glimt anstrenger seg for å sabotere for oss i Bunnstriden, de skal vel tape mot Stabæk med vilje i dag.
Det sies at menn ikke gråter. Det stemmer ikke. -Roar Christensen, 29.10.06
No træng vi bare en boksåpner her! -Agnar Christensen, 14.03.10
JonnyQ
Juniorspiller

Post by JonnyQ »

Serieleder Bodø/Glimt dominerte totalt og knuste Stabæk 3-0. En hyggelig effekt er jo at det hjelper TIL å få skikkelig luke ned tid nedrykksstriden. Eliteserien trenger jo to lag fra nord!

For første gang på 17 år kunne Glimt juble for seier på Nadderud.

Nadderud har vært en marerittarena for Bodø/Glimt i alle år, og det er ikke mange gangene laget har kunnet ta med seg alle 3 poengene. Sist gang det skjedde var helt tilbake i 2004, Glimts hittil eneste borteseier mot Stabæk på 18 forsøk i serien.

Fredrik Andre Bjørkan hadde en nydelig avslutning på en magisk kontring da han satte 2–0. Dermed kom sesongens første scoring for hans del på samme bane som pappa Aasmund Bjørkan scoret tre ganger sist Glimt vant på Nadderud i serien i 2004.

Erik Botheim rurvet i lufta og stanget inn 1–0. Heldigvis kom dommeren fra Norge og ikke Latvia denne gang! Landslaget neste?
JonnyQ
Juniorspiller

Post by JonnyQ »

MISTER RESTEN AV SESONGEN:

Bodø/Glimt-kaptein Ulrik Saltnes skadet.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/9K6QJ ... ldig-tungt

"28-åringen, som har spilt 20 av Glimts 21 eliteseriekamper denne sesongen, ble skadet i europacup-kampen mot CSKA Sofia på torsdag. I dag fikk han svarene på den medisinske undersøkelsen. Leddbåndet i kneet er røket. ...

Med sine syv mål og to målgivende har Saltnes vært viktig for Glimt denne sesongen. De gulkledde kjemper om å forsvare seriegullet fra i fjor."

Lars Tjærnås kommenterer på twitter:

@Tjaernas

- God bedring, @UliSaltnes !
Skader kommer aldri beleilig, men for @Glimt tror jeg dette er forskjellen på serietittel eller ei.
JonnyQ
Juniorspiller

Post by JonnyQ »

Bodø/Glimts Patrick Berg er på prestisjeliste sammen med Messi, Neymar og Haaland: – En lys framtid foran seg

https://www.worldsoccer.com/current-iss ... now-413094

World Soccer mener Glimt-juvelen er blant de 500 "viktigste fotballspillerne på planeten".

Bodø/Glimt-kaptein Patrick Berg (23) har lagt bak seg et ellevilt bra år på fotballbanen - nesten like imponerende som da Bodø/Glimt tok sitt første seriegull i 2020.

Bodøværingen er fast inventar på Ståle Solbakkens midtbane på landslaget, har vært med å lede Glimt til deres første avansement til et gruppespill i Europa, og er en av de helgules viktigste spillere i jakten på å forsvare fjorårets seriegull - hvor Berg og co. leder Eliteserien med ni runder igjen.

Prestasjonene til Bodø/Glimts midtbanegeneral har naturligvis skapt mye interesse ute på kontinentet og 23-åringen er en av dagens Glimt-spillere som er ventet å ta et steg videre i karrieren når neste overgangsvindu åpner.

Begeistret

De gode prestasjonene har heller ikke gått upåaktet hen hos det anerkjente fotballmagasinet World Soccer. Hvert år kårer magasinet det de mener er de 500 "viktigste fotballspillerne på planeten", hvor både kvinnelige og mannlige utøvere er med.

I årets utgave av den prestisjetunge kåringen har World Soccer funnet frem navnet til en bodøværing med nummer syv på ryggen: nemlig Patrick Berg.

– En lys framtid venter nordmannen, skriver fotballmagasinet om hvorfor de har tatt med Berg, og lister opp følgende egenskaper de er begeistret for hos Glimt-kapteinen:

– Sulten etter å vinne ballen, taktisk smarthet, bevegelighet og god pasningsrekkevidde, som snart kunne funnet et hjem i Storbritannia, skriver World Soccer som åpenbart hinter til at de mener den sentrale midtbanemannen kunne funnet seg godt til rette på "balløya".

Bodø/Glimts Patrick Berg er i samme selskap som Ronaldo, Messi og Neymar på World Soccers prestisjeliste over verdens 500 viktigste fotballspillere.

I sjeldent norsk selskap

Erling Braut Haaland, Martin Ødegaard og Caroline Graham Hansen er de eneste andre norske innslagene på lista.

Blant de 500 spillerne finner du også navn som PSG-stjernene Lionel Messi og Neymar, samt Cristiano Ronaldo, Romelu Lukaku og flere av Italias EM-stjerner.

World Soccer ble etablert i 1960 og er det eldste fotballmagasinet som kontinuerlig har blitt publisert i Storbritannia. Siden 1982 har magasinet utført en rekke internasjonale kåringer i fotballverdenen som "årets spiller", "årets manager" og "årets lag".
Ville Lehtinen
Ballgutt

Post by Ville Lehtinen »

Noen som fikk med seg kampen i går?
eie022
Førsteelleveren

Post by eie022 »

Det er bare å bøye seg i støvet for Glimt. Salg av Layoni, Evjen, Hauge, Junker, Zinkernagel og med Saltnes ute for resten av sesongen. Det forsvinner sikkert tre-fire spillere i neste vindu, men Glimt har en ubegripelig evne til å hoste fram nye spillere som tar steget mer eller mindre umiddelbart. Den evnen har ikke TIL
Grenersens Brukne Arm
Bummen

eie022 wrote:Det er bare å bøye seg i støvet for Glimt. Salg av Layoni, Evjen, Hauge, Junker, Zinkernagel og med Saltnes ute for resten av sesongen. Det forsvinner sikkert tre-fire spillere i neste vindu, men Glimt har en ubegripelig evne til å hoste fram nye spillere som tar steget mer eller mindre umiddelbart. Den evnen har ikke TIL
Saken er jo at de har tillatt seg å dyrke frem en vinnerkultur der man stiller krav til spillerne og gjør de riktige valgene.

Når Steinar Nilsen forsøkte å presse frem en vinnerkultur med krav til prestasjoner, så fikk han sparken fordi de stakkars surkeungene med Wankberg i spissen ikke tålte å bli fortalt at å forårsake 3-4 baklengsmål ikke var bra nok.
Ville Lehtinen
Ballgutt

Post by Ville Lehtinen »

Image
Ville Lehtinen
Ballgutt

Post by Ville Lehtinen »

Image

OK debut for Runar Espejord i gult i går!
Ville Lehtinen
Ballgutt

Post by Ville Lehtinen »

Med målet mot RBK på søndag, har Runar scoret i sin første Glimtkamp i henholdsvis Europa, cup og serie 8)
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Ville Lehtinen wrote:Med målet mot RBK på søndag, har Runar scoret i sin første Glimtkamp i henholdsvis Europa, cup og serie 8)
Sorry, han ser fortsatt ut som en lat, slapp, dass. Det faktum at Boniface holder på å presse han ut av laget sier sitt.

Glad vi ble kvitt han, latskap og dasseinnsats er smittsomt.
Bert Karsam
Bummen

Post by Bert Karsam »

Det gleder meg å konstatere at bodeglimt omsider har landa.
Footballers from Bilbao and well used diapers have one thing in common. Guess what.
Trapattoni
Tilskuer

Post by Trapattoni »

Ser ut til å lande i Champions League. Til å leve med.
Post Reply