Offisiell unnskyldning til noen stk..

Her diskuteres forumet. Ønsker, forbedringer og andre forumrelaterte ting.

Moderator: Moderatorer

Svar
JEEC

Offisiell unnskyldning til noen stk..

Legg inn av JEEC » 06 des 2008, 00:12

Etter å lest gjennom et par av mine innlegg tenkte jeg å forfatte en offisiell unnskyldning til noen stk her på forumet.

Det har seg slik at i endel debatter har jeg det med å skrive min mening, for så å flette inn "idiot" til mine motdebattanter eller lignende nedverdigende karakteristikker for å vise hva jeg mener der og da. Meget unødvendig, innser at enkelte kan ta seg nær av slikt og at det er umoden forum-adferd.

Det tar også bort fokus fra det jeg vil fram til, det senker kvaliteten på debatten og forumet, samt bidrar kun til at jeg stiller meg selv i en ufordelaktig lys.

De som har blitt kalt idiot, fjott, tosk, kunnskapsløs liker jeg også å bruke, eller lignende av meg er herved bedt om unnskyldning. Skal legge det av meg.

8)

:wink:

Brukeravatar
Stian Stryni
Kamptroppen
Sted: Tomasjordnes

Re: Offisiell unnskyldning til noen stk..

Legg inn av Stian Stryni » 06 des 2008, 00:33

Noen har hacket brukerkontoen til JEEC!!!

Bilde
Du glemte å lime inn dette bildet forresten
Bilde
Stolthet - Lagånd - Redelig spill

Brukeravatar
gEmsbOk
2. laget
Sted: Oslo

Legg inn av gEmsbOk » 06 des 2008, 00:47

Bilde
Stian Stryni skrev:Noen har hacket brukerkontoen til JEEC!!!
HEIA MELLEMBYGD!

Brukeravatar
President Lars G
Bummen
Sted: Tromsø
Kontakt:

Legg inn av President Lars G » 06 des 2008, 17:52

Stian Stryni skrev:Noen har hacket brukerkontoen til JEEC!!!

Bilde
Du glemte å lime inn dette bildet forresten
og her ser vi den snille JEEC til vanlig slik vi kjenner han :D

Bilde

Forøvrig måtte jeg le litt når jeg leste åpningsinnlegget her,ettersom jeg har sittet å ventet på at det skulle komme noe slikt, for JEEC kan man visst lese som en åpen bok. For akkurat det som skjedde her snakka Jørgen om for ett par uker siden, at jeec først kjører voldsomt på i forumet der han i kjent stil glefser etter alle som er uenige med han, for så å lage en tråd der han unnskylder og beklager etter en tid. 8) :D

Men det er jo positivt om man omså bare i en periode kan forvente at jeec legger av seg det han sier han skal legge av seg (ikke det at jeg tar meg nær av noe som måtte komme, jeg har mang en gang holdt på å ramle av stolen i latter etter å ha lest hans kommentarer til meg, selv om man kan bli litt irritert når det står på som verst :mrgreen: ). Men fint initiativ av mister JEEC.
En landsdel - En by - Ett lag
----------Tromsø IL----------
***Nord-Norges stolthet***

Svar