Ytringsfrihet eller ei?

Her diskuteres forumet. Ønsker, forbedringer og andre forumrelaterte ting.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Jørn-Are
Kverulant
Sted: Holmestrand

Re: Ytringsfrihet eller ei?

Legg inn av Jørn-Are » 01 des 2008, 12:24

michael collins skrev:Nei vent, det må ha vært den aller ondeste glimtsupporteren som hacket seg inn på til.no, og lot som om han var Tom Bendiksen. Jeg kjenner en 15-åring som sier at dette er "piece of cake" for enhver nybegynner i hacker-faget.
Det kan da umulig medføre riktighet. Innleggene fra tombendi ble ikke skrevet på sms-språk. :roll: :lol:

Brukeravatar
espen69
Førsteelleveren
Sted: Fredrikstad

Legg inn av espen69 » 01 des 2008, 15:36

michael collins skrev:Nei vent, det må ha vært den aller ondeste glimtsupporteren som hacket seg inn på til.no, og lot som om han var Tom Bendiksen. Jeg kjenner en 15-åring som sier at dette er "piece of cake" for enhver nybegynner i hacker-faget.
Rene konspirasjonsteorier fra en sjønner at han ikke har noe å fare med. Trist å se at du famler i blinde etter noe å klamre deg fast i. :shock:

EDIT: Forøvrig mistenkelig stille fra mod. og adm. i denne saken, noe jeg tar som et tydelig signal på at de vet hva som er fakta.
Tidligere Isberget-medlem!
Rosenborg my ass!!!!

Brukeravatar
michael collins
Ekspert

Legg inn av michael collins » 01 des 2008, 15:54

Moderatorene rydder i all stillhet unna de dummeste innleggene med jevne mellomrom. :wink:
Offense wins games, defense wins titles.

JEEC

Legg inn av JEEC » 01 des 2008, 16:17

Ok, la oss si at konspirasjonsteorien til Michael Collins medfører riktighet.

Noen hacket seg inn på Tom Bendiksens offisielle epost adresse, midt på natta for å skrive 2 saklige innlegg (med unntak av en setning som harmløst spøkte med at undertegnede og tobben var Glimtsupportere) og i tillegg viste forståelse for den rollen en adm.dir har.

Altså hvorfor gjøre dette? Dersom man først hacket seg inn på den offisielle epost adressen, ville ikek det vært for å holde litt faenskap? tombendi var da saklig, viste god innsikt i både Bendiksens situasjon og hadde kunnskap om tv-avtalen undertegnede kritiserte.

Jeg synes det er merkelig å skulle hacke slik uten å drive faenskap. Forøvrig regner jeg med at en politianmeldelse kommer fra Alfheim dersom noen bruker direktørens epost adresse etter å hacket seg inn på den. Har ikke hørt om noen slik anmeldelse via media hvertfall.

Jeg er 99% sikker på at det var sjefen i Tromsø IL som ble sensurert av Isbergetsleder.

Brukeravatar
Jørn-Are
Kverulant
Sted: Holmestrand

Legg inn av Jørn-Are » 01 des 2008, 17:10

JEEC skrev: Jeg er 99% sikker på at det var sjefen i Tromsø IL som ble sensurert av Isbergetsleder.
Ble han meid ned, altså?

Siden det var Isbergetsleder som sensurerte ham, i tilfelle noen ikke tok den.

Brukeravatar
michael collins
Ekspert

Legg inn av michael collins » 01 des 2008, 18:01

Etter utallige oppfordringer: Her er et bilde av Isbergets slede, dvs den som lederen bruker for å meie ned direktører og annet som kommer i veien i disse førjulstider. :lol:

Bilde
Offense wins games, defense wins titles.

Brukeravatar
President Lars G
Bummen
Sted: Tromsø
Kontakt:

Legg inn av President Lars G » 01 des 2008, 23:04

michael collins skrev:Etter utallige oppfordringer: Her er et bilde av Isbergets slede, dvs den som lederen bruker for å meie ned direktører og annet som kommer i veien i disse førjulstider. :lol:

Bilde
:lol: Er det ingen som kan manipulere dette bildet, med Jørgen i vogna, og Tom under? :lol:
En landsdel - En by - Ett lag
----------Tromsø IL----------
***Nord-Norges stolthet***

Svar