Aktiviteten på forumet

Her diskuteres forumet. Ønsker, forbedringer og andre forumrelaterte ting.

Moderator: Moderatorer

John Barnes
Bummen

Re: Aktiviteten på forumet

Post by John Barnes »

I tillegg så skal vi heller ikke glemme at et webforum som dette ikke er like enkelt å bruke som facebook og twitter. Flere og flere bruker mobil når de er på nett, og da er det såre enkelt å poste en kommentar eller et innlegg på facebook/twitter, mens det er mer komplisert og innviklet å gå inn på et webforum for å skrive innlegg, blant annet fordi forum på nett ikke alltid er mobilvennlig, og det er i alle fall ingen egne app`er for et forum, som gir rask tilgang, slik som f eks twitter og facebook har.
oddvarr wrote:Da er vi på Tapatalk. :)

https://tapatalk.com/download_free_tapatalk.php?id=0

Jøss, så det finnes en forum-App allikevel for mobiler altså. Var jo morsomt da at jeg nevnte det her. :D

Ikke at jeg har det store behovet for det, kanskje jeg sjekker det ut, men fører det til økt trafikk er det jo bra. Husker et par ganger før i tida hvor jeg sjekka forumet fra mobil og så at det var et helvete å skrive noe. Om ikke annet er det jo bra om de som allerede bruker forumet skriver flere innlegg.

Men en annen ting jeg lurer på. Etter flyttinga fra Isbergets nettsider ble det sagt at forumet ble overtatt av bloggen nordnorgeunited, og herr Storvig var vel involvert fortsatt i forumsdrifta, var jo han som i sin tid opprettet det. Hvordan er egentlig "eierskapet" for dette forumet? Den omtalte bloggen har f eks forøvrig så godt som ikke hatt aktivitet i år av det jeg kunne se da jeg sjekka sidene der sist, og det ligger vel ingen link derfra til dette forumet?
AndersB
Juniorspiller

Post by AndersB »

Skriver dette innlegget med tapatalk. Må si forumet ser bra ut med appen [THUMBS UP SIGN]
Heia TIL!
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Post by Grenersens Brukne Arm »

Tapatalk funker knallbra. Sitter og trykker på telefonen i lange banet nå.
Det sies at menn ikke gråter. Det stemmer ikke. -Roar Christensen, 29.10.06
No træng vi bare en boksåpner her! -Agnar Christensen, 14.03.10
JMStorvig
Førsteelleveren

Post by JMStorvig »

Bare husk på autocorrect
Godt gjort er bedre enn godt sagt - Benjamin Franklin
Grenersens Brukne Arm
Bummen

Post by Grenersens Brukne Arm »

JMStorvig wrote:Bare husk på autocorrectImage
Det er ikke til å stikke under en stol at det blir mer slurvete grammatikk og forenklet språk på telefonen, men jeg synes det gjør det mye lettere å aksessere forumet flere ganger daglig.
Det sies at menn ikke gråter. Det stemmer ikke. -Roar Christensen, 29.10.06
No træng vi bare en boksåpner her! -Agnar Christensen, 14.03.10
Kabren
Tilskuer

Post by Kabren »

Og som andre har uttalt, vil den blå kulen ikke gjøre deg kåt. Det gir bare bedre blodstrøm. Du kan klippe plenen eller ved skrivebordet og gjøre skatten din, og du kan være i halvmasten https://norskapotek24.com , og med litt koaksing kan du bruke full kraft og bruke den.
Last edited by Kabren on 25 Jul 2021, 17:06, edited 1 time in total.
Bert Karsam
Bummen

Post by Bert Karsam »

nope
Footballers from Bilbao and well used diapers have one thing in common. Guess what.
Post Reply